SYGE meiden 2

Ja na de bevalling woog ik nu 46/47kilo hoor.
Maar ik ben ook nie zo groot, maar 1.52 m. Dus ja.
Hoe lang ben jij?

ik ben ook niet groot hoor, 1.68. Ik woog voordat ik aan de medicijnen begon 68, ik wou dat ik dat nu woog..Maar ja, veel sporten zegt Ries altijd dan lukt het wel..We zullen zien..

¥zo dan 45 das niet veel zeg!!!

Ik woog 3 jaar geleden ook 45 ben in 3 jaar 15 kg aangekomen!!! ik werkte toen in de horeca en was echt lelijk dun hoe ik nu ben vind ik het mooi!!!
hopelijk blijft het zo en als ik zwanger raak dan maakt het me allemaal neit meer uit!!

ik zie wel eens mensen lopen die dan zwanger zijn geweest en dan opeens nooit meer gaan afvallen daaar kan ik me wel aan irriteren !! hahaha

Ik ben 1.76 en weeg 70 kilo. Dat vind ik een goed gewicht en als ik groei is dat misschien 2 kilo en dan weer er weer af. Wisseld nogal eens bij mij.

ik heb een tijdje geleden eens medicijnen moeten slikken die ongeveer de werking hadden van anti-depressiva. Daar kwam ik ook enorm van aan, maar dat kwam omdat je door die medicijnen veel vocht vasthoudt.
Toen ging ik naar 52 kilo.
Das voor mij best wel wat. Toen kwam ik in het ziekenhuis met een klaplong en ben ik van de medicijnen af gegeaan en toen begon ik weer af te vallen. Terug naar mijn oude gewicht van 46/47.

Bij mij is het gewoon normaal dit gewicht omdat ik natuurlijk niet zo groot ben.

Maar iedereen denkt dat als je zwanger bent dat je dan neit meer op je gewicht hoeft te letten en kunt eten wat je wilt, maar dat is niet zo hoor.
Je kunt beter gewoon gezond blijven eten en niet al te veel aankomen, dat is voor je lichaam echt niet goed en prettig.
Ik at veel snoep en taart enzo onder het motto: "ik word toch al dik!".
Maar dat was echt fout. Dat ga ik nu echt anders doen hoor.
Veel meer gezonde dingen en niet zo veel schransen als toen.
Dan is het er ook sneller af na de bevalling en krijg je minder straie.

ik zit er voor de rest niet zo erg mee maar ik ben wel bang dat ik straks meer dan 100 weeg als ik zwanger ben..

Snap wat je bedoeld. Je kan het bespreken met je verloskundige en zien wat zij er dan over te zeggen heeft.

Je weet maar nooit.

Terug
Bovenaan