SYGE meiden 2

Hallo meiden!

Ik ben zo weg, dus fijne avond nog en tot morgen!
Goed zeg Marriëtte, dat is een lekker gevoel he?
En Evelien sport ze vanavond nog even, ik ga weer lekker niks doen denk ik!
Lekker douchen en in mijn trainingsbroek en ochtendjas op de bank. FIlm kijken of lezen!

Liefs Yvonne

JIj ook een fijne avond, Yvonne. Ik ga er zo ook lekker vandoor. Even boodschappen doen en dan lekker zalm met brocolli eten. Tot morgen!

Liefs evelien

Tot morgen ! En eet smakelijk, jij bent wel een viseter he? Daar ben ik  zelf ook erg gek op. Nou doei doei.

Hey zou ronde 9 een geluksronde voor mij zijn. Heb jaren lang gevoetbald met rugnummer 9!! Ik hoop het zo!

Hey Suus ik denk dat je vanavond nog wel even op het forum kijkt! Ben er weer helemaal weer hoor! Had even een ieni mini dipje. Nou hebben jullie je gister samen nog even vermaakt!   Maar kan het je ei nog geweest zijn dan? Lastig is dat he als je het niet precies weet he?
Ik ben al weer bijna van mijn ongi af gelukkig. Doet echt pokkezeer en het lijkt iedere ronde erger te worden. Ik ga nu proberen mijn temp bij te houden vanaf de dag dat mijn ongi helemaal over is.
Ik ga nu naar huis en kalm aan en tot morgen dan

Liefs Yvonne

Hey meiden, tjongejonge zeg, 4 pagina's moest ik bijlezen!!!!
Gerrie ik vind het juist hartstikke leuk dat je al een zoontje hebt, maar omdat we het hier altijd over zwanger worden enzo hebben, sta ik er eigenlijk helemaal nooit bij stil dat jij dat al een keer hebt meegemaakt! Dus praat maar lekker raak over jullie ventje hoor! Is voor ons mooi handig, jij weet alles al, dus kunnen wij mooi bij jou terecht met vragen haah!
Ik vind t niet vervelend! En wat geweldig dat je ook bevestiging hebt van de HA, ik vind t zo geweldig voor jullie! Hoop dat we snel allemaal kunnen verhuizen, maar inderdaad, we wachten mooi op elkaar!
Nou ik ga zo even de stad in met Marco en mn zusje met haar vriend er is hier iets te doen, staan allemaal kraampjes enzo, maar weet niet waarom.... even kijken dus!
Oja heb niet zo'n leuk gesprek gehad met mn baas, maar heb nu even niet zo'n zin om er op in te gaan..... heb net al even een flink potje gejankt... julli ehadden marco moeten horen, die is kwaad op m joh!
Het komt er op neer dat ik als ik er wil blijven werken ik niet minder mag en kan gaan werken.... dus 40 uur en ik wou juist wat minder.... ook had hij gehoord dat ik tegen iemand zou hebben gezegd dat ik misschien over een jaar ook wel een kindje zou hebben, snap echt niet hoe hij daar bij komt! Niemand weet het! en hij zij ook nog dat het niet bij een collega wegkwam... snap er niets van...
En als dat zo is, dan moet ik dan alsnog weg omdat we veel te veel parttimers hebben... dus nu weet ik zelf niet meer of ik nog wel wil blijven..... wil namelijk niet meer 40 uur werken...
Marco zegt al blijf lekker bij huis en zoek iets voor 2 dagen ofzo.... maar ja ik verveel me dan dood de rest van de tijd.....
Nou heb ik er toch weer een heel verhaal van gemaakt......
Ga er nu echt vandoor, kom morgen gezellig kletsen want ben vrij!!!!!

Doei doei
Suus

Hoi meiden,

Nou zeg, ik kwam net erug van het sporten en was echt super misselijk. Gelijk overgeven, dat luchtte wel op...Maar ik vind het wel vreemd. Ik ben echt heel veel misselijk terwijl ik dat normaal nooit ben. Ik heb echt wel het gevoel dat het raak ik, vind het zo jammer dat ik knog niet kan testen..Nou goed, nog even geduld hebben. Weltrusten allemaal en tot morgen!

Liefs Evelien

Terug
Bovenaan