SYGE meiden 2

Hallo ben er weer, maar moet nog wel het een en ander afmaken, dus af en toe kom nog even kijken.

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 13:28:13'));

Hallo ben er weer, maar moet nog wel het een en ander afmaken, dus af en toe kom nog even kijken.

is goed hoor, werk moet ook gebeuren natuurlijk he! ik ga zo even tv kijken denk ik, even weer lekker liggen!

Ja ga maar even lekker liggen! Goed uitrusten! Gaat al iets beter als gisteren he?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 13:32:34'));

Ja ga maar even lekker liggen! Goed uitrusten! Gaat al iets beter als gisteren he?

gaat wel beter inderdaad, heb niet meer zo'n hoofdpijn en kan weer wat eten, ben alleen nog steeds zo duizelig als ik opsta en loop!

PPPFFF, vervelend zeg! Het lijkt er op dat ik daar ook een beetje last van heb! Ook steeds zo duizelig!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 13:52:07'));

PPPFFF, vervelend zeg! Het lijkt er op dat ik daar ook een beetje last van heb! Ook steeds zo duizelig!

misschien betekent het in jouw geval wel iets positiefs??????
nou ga nu echt even liggen hoor! spreek je straks weer oke!
werkze nog even he!

Jeetje ik houd jullie echt niet meer bij tegenwoordig!
Ik heb het idee dat ik helemaal buiten de boot val!
Nou ja als jullie me maar niet vergeten!.

Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest en heb daar even gevraagd ove zwanger worden enz. Want het is een hele lieve huisarts. Hij zei dat je het beste kunt temperaturen en dat als je temp een dipje maakt dat het dan de dag vóór je eisprong is.
Sommige vrouwen hebben pas een week voor de ongi een eisprong.
En dat stress funest is voor de vruchtbaarheid.
En dat om de dag klussen niet goed is, omdat het zaad dan echt niet goed is. Dat is veel beter na een tijdje onthouding. Dus niet teveel klussen zie die.
Ik denk ik zeg het even, want wie van jullie kluste er nou zo regelmatig heel de cyclus door? Evelien volgens mij?
Je kunt dus beter langer ertussen laten zitten.

Strakjes lekker naar t zomerfeest van mijn zoontje. Gezellig hoor. En daarna lekker frietjes eten, mmmmmh!

Terug
Bovenaan