SYGE meiden 2

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 13:58:19'));

Jeetje ik houd jullie echt niet meer bij tegenwoordig!
Ik heb het idee dat ik helemaal buiten de boot val!
Nou ja als jullie me maar niet vergeten!.

Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest en heb daar even gevraagd ove zwanger worden enz. Want het is een hele lieve huisarts. Hij zei dat je het beste kunt temperaturen en dat als je temp een dipje maakt dat het dan de dag vóór je eisprong is.
Sommige vrouwen hebben pas een week voor de ongi een eisprong.
En dat stress funest is voor de vruchtbaarheid.
En dat om de dag klussen niet goed is, omdat het zaad dan echt niet goed is. Dat is veel beter na een tijdje onthouding. Dus niet teveel klussen zie die.
Ik denk ik zeg het even, want wie van jullie kluste er nou zo regelmatig heel de cyclus door? Evelien volgens mij?
Je kunt dus beter langer ertussen laten zitten.

Strakjes lekker naar t zomerfeest van mijn zoontje. Gezellig hoor. En daarna lekker frietjes eten, mmmmmh!

hey gerrie, we zijn je nog lang niet vergeten hoor! ik miste je al hier!
hm wat die dokter van jou zegt, gaat wel in tegen wat het boek van mariel croon zegt... nou weet ik ook niet meer wat ik moet geloven!
wij klusten eigenlijk elke dag en dan tijdens mn ei om de dag... niet meer doendus..... iets langer wachten!
bedankt voor de tips!
hey dat zomerfeest is dat binnen of buiten? want hier is het slecht weer, daar ook??

Hallo Gerrie!!

Je valt niet buiten de boot hoor! Haha, wij kletsen gewoon de hele tijd door.
Ik wist dat de eisprong niet precies 14 dagen voor je NOD was, heb ik ook niet gehad. Ja en wij klussen iedere dag. Nou ja dan moeten we er maar iets langer over doen om zwanger te raken.   Het moet geen verplichting worden van nu een paar dagen niet, want we moeten op de eisprong wachten. Dat vind ik niks hoor. Met de temperatuur wist ik ook net, heb dat uit het boek van Mariel Croon gelezen. Het klopt wel dat er ook veel over gaat als het niet lukt, maar heb er toch nog wel het een en ander uitgehaald wat ik nog niet wist.Toch wel leuk dat je er zo met je ha over gepraat hebt!
Ga jij patatjes eten? MMMjammie heb ik gister gehad errug lekker.

Liefs Yvonne

yvonne, ben je er ook nog steeds? ik heb heel even gelegen, maar er is niks op tv, dus ga zo maar even boekjes lezen, heb een stapel tijdschriften gekregen van marco's ma, maar de helft heb ik daar al van gelezen! wij mogen op het werk in de pauze altijd de tijdschriften lezen, handig he!

Ja, ik klik de pagina onderin mijn werkbalk dan kijk af en toe even, als ik op printen moet wachten enzo. Lekker makkelijk hoor! Ja, dat is leuk dan blijf je lekker van alle roddels op de hoogte! Lekker is dat om zo even weg te lezen he?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 14:35:08'));

Ja, ik klik de pagina onderin mijn werkbalk dan kijk af en toe even, als ik op printen moet wachten enzo. Lekker makkelijk hoor! Ja, dat is leuk dan blijf je lekker van alle roddels op de hoogte! Lekker is dat om zo even weg te lezen he?

ik merk dat ik nu al weer veel te lang zit.... krijg zwarte vlekken voor mn ogen en misselijk en draaierig.... man als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat ik zwanger ben joh haha!
ga nu echt even liggen, check straks wel even weer in oke!!

Oke, doe maar kalm aan! Tot straks! Ja, je bent de vorige keer toch wel lang ongi geweest? De regen valt hier met bakken uit de lucht!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 14:48:09'));

Oke, doe maar kalm aan! Tot straks! Ja, je bent de vorige keer toch wel lang ongi geweest? De regen valt hier met bakken uit de lucht!

hier ook regen hoor! was net even nieuws aan het kijken en in hoogeveen is er flinke schade door een windhoos! heb je t al gezien/gehoord!

vorige keer gewoon 4/5 dagen ongi geweest, heel klein beetje maar, maar dat had ik die keer daar voor ook al....

Oke, dan ben je toch echt ziek! Shit!

Ja, die windhoos is nu vast hier geweest! Jeetje zeg, niet normaal meer! Vond het gewoon griezelig!

Terug
Bovenaan