SYGE meiden 2

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 15:11:51'));

Oke, dan ben je toch echt ziek! Shit!

Ja, die windhoos is nu vast hier geweest! Jeetje zeg, niet normaal meer! Vond het gewoon griezelig!

heb ook al even getwijfeld of ik zou testen voor de zekerheid, maar ben gewoon ziek denk ik..... vind t ook zo zonde van de test, was toch bijna een tientje!
hier op zich geen harde wind gelukkig en het is nu ook droog.... gelukkig!

Hey meiden,

jeetje jullie hebben alweer heel veel geschreven. Wij klussen inderdaad bijna om de dag..Nou dan moet ik daar maar iets anders op vinden. En wat zei je ha dan? Moet je op de dag van je eisprong klussen? Wij gaan vanavond ook lekker frietjes eten. Eigenlijk zouden we zuurkool eten maar heb er echt geen zin in en toen ik las dat jij froetjes ging eten dacht ik, ik wil ook frietjes!haha! Hier is het trouwens nog droog. Wel bewolkt maar geen regen te zien..

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 15:33:10'));

Hey meiden,

jeetje jullie hebben alweer heel veel geschreven. Wij klussen inderdaad bijna om de dag..Nou dan moet ik daar maar iets anders op vinden. En wat zei je ha dan? Moet je op de dag van je eisprong klussen? Wij gaan vanavond ook lekker frietjes eten. Eigenlijk zouden we zuurkool eten maar heb er echt geen zin in en toen ik las dat jij froetjes ging eten dacht ik, ik wil ook frietjes!haha! Hier is het trouwens nog droog. Wel bewolkt maar geen regen te zien..

hihi wij doen het dus ook eigenlijk te vaak..... moeten maar even ;proberen te minderen dan rond die periode....
ja op de dag van de eisprong is wel het beste, maar dan moet je wel kunnen voelen wanneer je eisprong is!

Hey Meiden,

Balen hier!!!!!! Lekkage in het dak van onze kachelzaak!!!! Dweilen en nog eens dweilen!
Hele laminaatvloer naar de kloten!   Een schouw is onder het water gelopen, de gashaard die erin zit is nog goed. Op drie plekken stroomt het water naar beneden! Wordt verzekeringswerk denk ik! We hebben direct foto's gemaakt!

Hoi Yvonne,

Wat klote zeg! Nou succes ermee. Ik ga nu echt aan het werk hoor. Fijn weekend allemaal en tot morgen of maandag!

Kus Evelien

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 15:54:52'));

Hey Meiden,

Balen hier!!!!!! Lekkage in het dak van onze kachelzaak!!!! Dweilen en nog eens dweilen!
Hele laminaatvloer naar de kloten!   Een schouw is onder het water gelopen, de gashaard die erin zit is nog goed. Op drie plekken stroomt het water naar beneden! Wordt verzekeringswerk denk ik! We hebben direct foto's gemaakt!

ow shit dat meen je~!
is het echt zo slecht weer bi jullie??? hier miezert het alleen!
gatver dat is echt niet leuk! hebben wij vorig jaar gehad, toen stond het hele magazijn blank, ook dweilen dweilen... liep net niet de winkel in...

bi super de boer ook een keer gehad.... toen liepen de wcs over.... toen stroomde dus ook alle uitwerpselen de winkel in, was zo erg dat we de winkel hebben moeten sluiten toen, bah en toen moesten we dus stront en pies gaan opdweilen! werd er serieus beroerd van, nu weer als ik weer aan denk....

succes en ik hoop dat de verkering alles vergoed.....

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 16:06:20'));

Hoi Yvonne,

Wat klote zeg! Nou succes ermee. Ik ga nu echt aan het werk hoor. Fijn weekend allemaal en tot morgen of maandag!

Kus Evelien

evelien, werkze nog even en ik ben er morgen vast wel weer!
doeidoei!

Ja Evelien prettig weekend hoor en misschien tot morgen!

Hey Suus, ja vervelend is dit zeg! Bah ik ben blij dat de wc's niet overstroomd zijn! Haha, zou degene die ervoor naar de wc's geweest zijn hun eigen fabricage hebben gedweilt? Sorry hoor voor het grapje, maar dit is erger dan bij ons!  Dat is echt goor als je dat in de winkel hebt! Nu kunnen we gelukkig alleen water opdweilen. Wat ook al een karwei is hoor! Ze zijn direct het dak op geweest om te repareren en er zat dus een afvoer verstopt met bladeren enzo.

Terug
Bovenaan