SYGE meiden 2

Het zou wel erg leuk zijn als ik een positieve test heb want dan zijn we ook bijna gelijk uitgerekend. Dan zijn onze kindjes bijna even oud. En als het niet zo is ga ik gewoon naar ronde 5.

Hoi Yvonne,

ja ik heb ook heel veel zin in vrijdag. Jij bent echt nog de grootste verrassing! haha! Als we elkaar maar herkennen..Nou het komt vast wel goed.

Hey ja, dat zou wel leuk zijn. Dan kunnen we onze kwaaltjes aan elkaar kwijt.
Leuk dat we dan even ver zijn en onze kindjes dadelijk bijna even oud. Als we dan allemaal contact blijven houden, hebben onze kindjes leuke vriendjes en vriendinnetjes aan elkaar.
Ik ben echt benieuwd wanneer jullie allemaal zwanger worden en wat jullie dan zullen krijgen enzo. En dan moeten we echt om de zoveel tijd blijven afspreken hoor.
Dat lijkt me echt heel gezellig! Ook een keertje bij elkaar thuis enzo. Echt zo'n meidengroepje, lijkt me heel gaaf.

Hey Yvonnetje!! Je bent er ook weer! Lukt het allemaal nog met je werk?

Hallo!!

Ja joh dat lukt allemaal wel, ik kan ook niet meer doen dan mijn best hier. Heb echt veel zin in vrijdag, dus dat komt helemaal goed! Haha, ja jullie kennen Suus wel van de Hyves-foto's, dus dan ben ik dat geval dat er naast loopt! Haha, grappig he.
Ja, dat zou leuk zijn als jullie allebei een beetje tegelijk zwanger zijn. Kunnen jullie de kwaaltjes over en weer bespreken. En als ik dan nog niet zwanger ben kan ik jullie alles erover vragen. Ik hoop wel dat er niet mega veel tijd tussen ons in gaat zitten. Misschien dat Suus ook nog wel zwanger is, kan best wel ook al was ze ziek. Ze wist niet precies wanneer haar ei was, dus ze heeft nog wel kans. We kunnen sowiezo vaker afspreken lijkt me erg leuk. Kunnen we om de beurten bij iemand afspreken en misschien later eens met de mannetjes erbij als ze dat ook leuk vinden.

Hoe oud zijn jullei mannen eigenlijk? Richard is 29. Als het vrijdag gezellig is kunnen we inderdaad wel vaker af gaan spreken.

Ja lijkt me wel leuk om vaker af te spreken en de mannen dan ook een keer mee te nemen. Vooral als de kindjes dadelijk geboren zijn. Wel jammer aan de ene kant dat we zo ver van elkaar vandaan wonen.
Mijn Kevin is 23 jaar en wordt a.s. januari 24 jaar. Hihihi is volgens mij de jongste hier.

Hebben jullie hem trouwens al gezien op mijn hyves?

Terug
Bovenaan