Goeiemorgen meiden!
Spannend hoor Evelien, het komt nu steeds dichterbij he? Dat twijfelen is heel logisch hoor! Vooral in de laatste dagen voor je NOD. Hopen dat je dromen uitkomen!
Wat leuk Gerrie dat je de bevalling gefilmt hebt. Is ook leuk voor Jerrel dat ie dat gezien heeft, zo weet hij precies wat er gebeuren gaat en voelt ie zeg echt betrokken. Dus volgend jaar gaan jullie trouwen! Super zeg, ik wil ook graag trouwen, maar dat moet nog even wachten. We willen wel graag, maar eerst ons huisje maar eens bouwen. En met de babykamer beginnen doe je goed hoor! Mijn zus was op het nippertje en dat brengt zoveel stress! Dat is niet fijn als dat op het laatste moment nog moet. Zou ik ook niet willen. Ze waren aan het verbouwen en dat liep helemaal uit.
Hey Suus, waarschijnlijk ben je naar het cwi nu, maar het is echt balen van je baan. Je baas is een echte eikel. Laat je niet afschepen, want hij zit fout. Je contract is automatisch bij het aflopen begin juni omgezet in onbepaalde tijd. En alleen als jij toestemt kan deze beëindigt worden. Je krijgt dan ook geen uitkering, dus onderteken niks bij je baas. Bij het CWI weten ze precies wat ze ermee aan moeten.
Succes meid!
Nou ik heb waarschijnlijk buikgriep, want ik heb gisteravond fijn de wc gezelschap gehouden. De hele avond niks aan de hand en met slapen gaan tegen 23.30 uur werd ik me toch misselijk, mijn hele buik rommelde. Vanmorgen ging het weer beter, dus ben ik toch weer op mijn werk nu. Heb gisteravond doorgewerkt tot een uur of 22.00. Ben flink wat opgeschoten en heb geluk dat ik mijn werk mee naar huis kon nemen. Zo kon ik lekker in mijn pyama doorwerken.
Hebben jullie ook zo'n zin in vrijdag? Ik wel!!! Lekker even een dagje er tussen uit.
Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie.
Liefs Yvonne