SYGE meiden 2

Ja Kevin heeft het gefilmd ja. Wel leuk hoor.
Doen we deze keer weer. Althans dat is het voornemen wel.

Morgen moet ik voor het eerst naar de huisarts, voor de "eerste controle". Spannend hoor!
En we zijn afgelopen zondag al even aan de babykamer begonnen. Lekker op het gemakje beginnen. Als we met 20 weken weten wat het wordt, dan gaan we het kamertje echt helemaal schilderen enzo.

Hier is het ook rotweer, zit ook lekker binnen, alleen wel jammer dat het op mijn werk is en niet thuis.............

Ik heb trouwens écht last van hormonen man. Snel aangebrand en chagerijnig. Gisteren was ik helemaal zwartgallig enzo. Hahahaha dat wordt nog wat.......

Ik ga zo je trouwfoto eens even bekijken hoor Evie! Leuk!
Wij gaan volgend jaar juli trouwen! Echt heel spannend. Maar wel leuk. Na 5 jaar en dadelijk twee kindjes zijn we daar wel aan toe hoor........

Leuk joh dat jullie in juli gaan trouwen. Jullie willen dus wel weten wat het wordt? Spannend hoor. Ik zou het liever niet willen weten maar Richard juist wel dus dat wordt nog wat. Het is heel raar maar ik voel me inenen niet meer zo zwanger...echt raar..Ik heb nu ook het geveol dat het een nagatieve test wordt. Ik had vanaacht gedroomd dat het een positieve test werd en dat ik er toen nog 3 ging doen om het zeker te weten, echt maf.

Dat méén je niet!
Ik dat de nacht voordat ik ging testen ook gedroomd!
Ik droomde dat ik een test deed die positief was, maar onduidelijk, dus deed ik er nog een paar en die waren allemaal positief inderdaad. En toen ik wakker werd had ik dus ook het idee dat ik zwanger was door die droom. En in het echt bleek het ook net zo te gaan als in mijn droom.

Wat grappig dat je dezelfde droom had, wie weet joh.

Weet je wat het ook kan zijn dat je je opeens niet meer zo zwanger voelt? Gewoon je gevoel wat met je speelt. Misschien wil je jezelf onbewust toch een beetje indekken, snap je wat ik bedoel?
Ik ben echt benieuwd joh.

Maar we willen wel weten wat het wordt ja. Ik ben gewoon heel praktisch ingesteld en het is handiger om het te weten vanwege het kamertje, kinderwagen, kleertjes, naampje enzo.

Ja misschien is het wel beter dat ik nu een beetje begin te twijfelen dan valt het ook niet zo tegen als het een negatieve test is. Maar goed, we zullen zien zaterdag, het blijft spannend. Ik ga vrijdagavond gelijk nog even lang mijn zus. Zij woont lakbij Utrecht dus ik zet mijn auto bij haar en dan ga ik met de bus naar Utrecht.

Goeiemorgen meiden!

Spannend hoor Evelien, het komt nu steeds dichterbij he? Dat twijfelen is heel logisch hoor! Vooral in de laatste dagen voor je NOD. Hopen dat je dromen uitkomen!

Wat leuk Gerrie dat je de bevalling gefilmt hebt. Is ook leuk voor Jerrel dat ie dat gezien heeft, zo weet hij precies wat er gebeuren gaat en voelt ie zeg echt betrokken. Dus volgend jaar gaan jullie trouwen! Super zeg, ik wil ook graag trouwen, maar dat moet nog even wachten. We willen wel graag, maar eerst ons huisje maar eens bouwen. En met de babykamer beginnen doe je goed hoor! Mijn zus was op het nippertje en dat brengt zoveel stress! Dat is niet fijn als dat op het laatste moment nog moet. Zou ik ook niet willen. Ze waren aan het verbouwen en dat liep helemaal uit.

Hey Suus, waarschijnlijk ben je naar het cwi nu, maar het is echt balen van je baan. Je baas is een echte eikel. Laat je niet afschepen, want hij zit fout. Je contract is automatisch bij het aflopen begin juni omgezet in onbepaalde tijd. En alleen als jij toestemt kan deze beëindigt worden. Je krijgt dan ook geen uitkering, dus onderteken niks bij je baas. Bij het CWI weten ze precies wat ze ermee aan moeten.
Succes meid!

Nou ik heb waarschijnlijk buikgriep, want ik heb gisteravond fijn de wc gezelschap gehouden. De hele avond niks aan de hand en met slapen gaan tegen 23.30 uur werd ik me toch misselijk, mijn hele buik rommelde. Vanmorgen ging het weer beter, dus ben ik toch weer op mijn werk nu. Heb gisteravond doorgewerkt tot een uur of 22.00. Ben flink wat opgeschoten en heb geluk dat ik mijn werk mee naar huis kon nemen. Zo kon ik lekker in mijn pyama doorwerken.

Hebben jullie ook zo'n zin in vrijdag? Ik wel!!! Lekker even een dagje er tussen uit.
Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie.

Liefs Yvonne

Oh ja das wel handig ja.
Ik ga met de trein van half negen vrijdagochtend. En dan met de trein van 14.38 uur wil ik weer terug.
Spannend he?

Ik hoop echt voor je dat het raak is hoor!
Wie weet omdat we dezelfde droom hebben gehad!

Ja Evelien ik denk ook dat wat Gerrie zegt hoor. Het maakt je onzeker en je bent bang dat de test negatief is. Wat heel logisch is dat je jezelf een beetje wilt indekken.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan