SYGE meiden 2

Nee hij staat nog niet tussen mijn eigen foto's (schaam schaam), maar hij staat bij mijn vrienden als Kevin, en als je daar dan naar toe gaat dan kun je hem op de foto's zien. HIj heeft er wel stomme foto's van zichzelf op gezet vind ik. Beetje kinderlijk ziet hij er dan nog uit.
...........

ik kan zijn foto's niet zien dus waarschijnlijk moet je een vriend van hem zijn..

Haha grappig zeg! Ray is net 26 geworden in mei. Heel grappig ze denken altijd dat hij ouder is dan ik. Ik ben zelf 27, maar ze schatten altijd jonger! Vind dat niet bepaald erg hoor! Haha! Ik kan niet jullie foro's bekijken alleen de foto die in beeld staat, omdat ik anders eerst moet inloggen.

Oh he jammer! Ik zal dan vanavond eens een foto van hem op mijn hyves zetten, goed? Dan kunnen jullie hem zien.
Ja Kevin is dus ook 1 jaar jonger dan mij. Maar wat doet leeftijd er nu toe? Hij is een hartstikke lieve vader.
Gister toen we mijn bevalling weer zaten te kijken en ik hem bezig zag ook met Jerrel, kreeg ik weer helemaal kriebels. HIj deed (en doet) het zo goed. Zo natuurlijk.
Nou daar is geen leeftijd aan verbonden hoor!

Lijkt me echt leuk om je man zo bezig te zien met een kleintje. Richard kan ook zo leuk met zijn neefje spelen, dat is zo lief om te zien. Ze kunnen dan inenen zo anders zijn, zo zorgzaam.

ja lief is dat he? Ray kan ook zo goed met kleintjes omgaan. Echt leuk om te zien, ook met Dyon van mijn zus. Die is weg van Ray en belt altijd met hem(niet echt dan) met zo'n neptelefoon. Haha, zo lief!   Inderdaad Gerrie leeftijd zegt helemaal niks. Ik zal eens kijken Evelien op hyves, maar volgens mij lukt het me niet.

OH  Evelien wat een mooie foto!!!!!  Zien jullie er mooi uit!!!!! Ik kon hem alleen jammer genoeg niet vergroten, dat is balen. Hij is geblokkeerd of zo!

Terug
Bovenaan