SYGE meiden 2

Hallo!
Ben ik weer!

Ik heb twee broodjes op. Het smaakte me niet supergoed om een of andere reden.....
Ik heb alwéér zin om naar huis te gaan. Ik heb het echt niet zo meer naar m'n zin op mijn werk. Ik hoop echt dat ik gauw wat anders vind hoor.

Ik vind het wel gaaf dat we een kindje krijgen en ondertussen ook vanalles moeten gaan regelen voor de bruiloft enzo. Wel spannend!

Hallo!

Hier ben ik ook weer. Bruidsjurk uitkiezen is inderdaad heel erg leuk, echt apart om jezelf in zo'n mooie jurk te zien.Jammer Gerrie dat je het niet meer zo naar je zin hebt op het werk. Ik heb het op het moment gelukkig wel naar mijn zin maar dat is ook weleens anders geweest hoor.

Ja gaat zeker snel! We zijn een stel kletskousen!
Als we vrijdag nou nog maar wat overhouden om over te   praten, hahahaha!

Het is zeker naar als je het niet meer naar je zin hebt op je werk. Ik ga er eigenlijk alleen nog maar naar toe vanwege het geld. Beetje eigen wereld hier weet je wel? En mensen zijn achterbaks enzo. Heel jammer. Dan ga je al gauw niet meer graag.

Ik ben benieuwd wat voor trouwjurken ik kan vinden enz. Ik ben natuurlijk maar klein, 1,52 m.
Maar ze kunnen ze natuurlijk op maat maken.
Ik heb er wel zin in, maar hoelang van te voren ga je eigenlijk dingen plannen dan?

ik was 9 maanden van te voren voor de eerste keer gegaan en op mijn jurk zat ruim 7 maanden levertijd dus het was maar goed dat ik zo vroeg gegaan was. Ik zou gewoon gaan als je er zin in hebt. Ik had eerst wat tijdschriften gekocht om te kijken wat ik leuk vond en ben toen later(zonder plaatjes)gaan uitleggen wat ik mooi zou vinden. Ik was wel bij een mooie winkel geweest, de grootste van nederland mer 2500! jurken. Het personeel was ook heel erg aardig en ze had gelijk allemaal jurken gehaald die ik heel mooi vond. Dat je klein bent maakt niks uit hoor, ze maken alles precies op maat voor je. Ik vind het wel zonde dat je zo'n dure jurk maar 1keer draagt. Soms ga ik er nog weleens naar kijken en dan denk ik, wat is hij toch mooi, haha! Ik wil hem binnenkort ook wel weer een keer aantrekken, gewoon even voor het gevoel.

krijg ik net een berichtje van Richard dat hij denkt dat ik niet zwanger ben, nou leuk...Ik hou nog wel even hoop hoor. Ik denk dat ik zaterdag wel vroeg wakker ben om te testen.

Waarom stuurt die man van jou nou zulke smsjes?? Das niet aardig! Vooral niet als je dadelijk echt zwanger bent. Dan zit je propvol hormonen en dan kun je dat soort dingen níét waarderen!

ACh meis, gewoon afwachten. Je weet het zaterdag hopelijk met die test.
Jullie klussen toch niet elke dag??
Als jullie genoeg onthouding hebben heb je echt meer kans.

Ik ga ook wel op tijd kijken. Maar ik weet niet wanneer ik nou een jurk moet passen, nu of als ik bevallen ben? Want misschien heb ik 5 maanden na de bevalling nog helemaal niet   het maatje wat ik nu heb?? Lastig.....Ik zal het er thuis eens over hebben. Misschien toch nu maar alvast passen enzo.

En ondertrouw moet een week van te voren toch? En hoelang van te voren hebben jullie de locatie gereserveerd?

Wij hebben de locatie 10 maanden van te voren gereserveerd en zijn 2 maanden voor het trouwen in ondertrouw gegaan. Je moet tussen een halfjaar en 2 weken voor de bruiloft in ondertrouw geweest zijn. Nou krijg ik net een smsje van Ries dat hij het toch maar niet weet maar dat hij een voorgevoel heeft dat het nu niet raak is maar hij hoopt het natuurlijk wel. Nou we zien het wel hoor. Het is zo stom dat zo'n testje van 5 minuten zoveel invloed op je leven heeft.

Terug
Bovenaan