Hallo meiden,
Ja daar dacht ik net ook aan Gerrie. Ik zou nu al een jurk uitzoeken en als je bevallen bent kun je weer passen enzo. Volgens mij moet je een jurk altijd verstellen zodat hij precies goed zit op de dag, dus geen probleem toch? Leuk zeg, .....ik wil ook wel trouwen.....als ik dit zo lees!
Oh Evelien nee dat is niet mooi dat hij je dat sms't. Wordt je nog meer onzeker van.
Ik hou het nu meestal voor me als ik wat voel aan kwaaltjes aan Ray omdat ik het ons wil besparen/ beschermen omdat we nu al zo lang mee bezig zijn. Ik ben een keer een paar dagen overtijd geweest met heel veel kwaaltjes en toen waren we ook erg blij enzo, maar toen kwam mijn ongi zo onverwacht. Ik had toen een cyclus die nooit afweek, dus dit was heel raar. Ik heb toen een nacht wakker gelegen van de pijn in mijn buik en de volgende dag kwam mijn ongi. Ik denk zelf dat het toen wel raak is geweest, een soort miskraam zeg maar. Duurde ook heel kort, maar was heel heftig. Vanaf die tijd ben ik voorzichtiger en wil ik Ray niet meer een teleurtelling bezorgen als ik het hem kan besparen zeg maar.
Oh en ik bedoel hier niks mee hoor Evelien, dit heb ik alleen meegemaakt.
Het lijkt erop dat het bij jou wel raak is hoor!