SYGE meiden 2

had Suus je gesmst? Wel balen zeg dat ze niks opgeschoten is..Hopelijk kan ze snel bij de winkel in Ommen beginnen.

De 9de ronde, jeetje dat is best lang. Misschien is het voor jou dan toch wel handig om een   keer wat mider proberen te klussen, misschien helpt het..ik hoop het echt voor je.

Mijn zus was hier net bij mij en ik moest Gerrie feliciteren en Evelien/ Suus  veel succes wensen dat het raak is. Haar ongi is gister doorgezet en ze heeft oud bloed en vanmorgen een dikke prop verloren? Weet iemand wat dit is of ze haar ongi opgehouden heeft of dat het mis is gegaan? Ze had vorige week donderdag NOD en is normaal toch regelmatig.

Ja Suus sms'de om te vertellen hoe het is afgelopen. Ze is met haar vader meegegaan naar de camping in Ommen, waar haar ouders zijn. Toen is naar de Super de Boer daar geweest. Ze wacht die twee weken eerst af tot die baas er weer is, voordat ze verder gaat solliciteren.

Ja ik denk ook dat ik dit eens moet proberen hoor. Hopen dat het dan beter gaat in deze ronde.

Hallo daar!

Wat spannend Yvonne dat je dit weekend je ei hebt! Ik zou als ik jou was inderdaad even flink wat minder klussen. Waarom niet toch? Het kan geen kwaad en het is nog eens goed ook, dus waarom zou je het niet doen.

Wat lief dat je zus mij feliciteerd! Ik ben echt benieuwd wat er uit haar onderzoeken komt. Wel fijn in ieder geval dat ze zo serieus genomen wordt.
Die prop en dat oude bloed, denk gewoon dat dat komt omdat het wat later is. Ik heb ook wel gehad met natuurlijk ongesteld worden dat ik dan propjes en stukjes verloor enzo. Dat is de baarmoederwand die opgebouwd was.
Hoop voor jullie allebei dat het raak is. Zou wel leuk zijn als jullie ook samen zwanger waren he als zussies?

Wat een nare situatie voor Suus zeg!
Hoop dat het gauw beter gaat voor haar. Maar haar baas kan dit toch niet zomaar maken??
Raar hoor.........Ze moet gewoon veel op internet kijken, bij uitzendbureau's inschrijven enzo en veel solliciteren, dan heeft ze vast zoweer wat anders.
Ik zal voor je duimen Suus!

Ik wil idd binnenkort mijn jurk gaan passen. Ik zal mijn schoonmoeder eens optrommelen dan!

Ja joh, ik ga even met mijn mannetje overleggen of we vrijdag niet zullen klussen.
Ik laat het nog wel even weten! Kan nooit kwaad in ieder geval!

Ja, het zou inderdaad mooi zijn als we tegelijk zwanger wordenals zussies! Ook voor opa en oma! Haha, die zullen raar opkijken, want ze weten het wel van mijn zus, maar niet van mij! En ik ben ook benieuwd hoe het bij haar verder gaat allemaal.

Ja van Suus is heel vervelend. In principe heeft ze een contract voor onbepaalde tijd en die kan hij niet opzeggen. Deze is automatisch omgezet toen haar vorige contract verlopen was. Alleen als ze zelf opzegt kan ze weg, maar dan krijg je geen uitkering. Hij is gemeen hoe hij dit afgehandeld heeft. Het CWI weet wel raad, maar dat duurt nog even.

Wat spannend he om een trouwjurk uit te zoeken! Erg leuk en je hebt gelijk dat je dat nu doet. Want als je buikje er is is het iets lastiger om te passen denk ik. Haha wel leuk he had je bij Jerrel een dikke buik?

spannend hoor Gerrie een jurk passen, weet je al naar welke winkel je toe gaat?

ik heb heel erg steek in mijn borsten en ook jeuk, echt irritant. Ik zou vanavond gaan sporten maar heb helemaal geen zin dus denk dat ik maar lekker bij mijn mannetje blijf, het is echt heerlijk weer om lekker op de bank te hangen.

Terug
Bovenaan