SYGE meiden 2

Ja ik hou ook meer van de terrasjes dan van de discotheken hoor. Op een terrasje is het lekker rustig en warm en die discotheken zitten vaak in de kelders en is het erg koud ook nog. Haha, ik lijk wel een oud wijf! Nee ik vind het ook fijner om een rustige vakantie te hebben, waarbij je alles een beetje op je gemak kunt bekijken wat er te doen en te zien is. En vliegen is ook niet mijn favoriet en zal het nooit worden ook. Ik heb het er voor over om een mooie vakantie te hebben, maar als ik het met de auto kan doen doe ik dat liever. Ben al naar Mallorca, Torremolinos, Los Angeles, Alanya, Rhodos en Canarische eilanden gevlogen, dus 6 keer gevlogen in totaal.

Wij vertrekken om 9.15/ 10.30 uit coevorden, dat ligt eraan als ik Suus in een keer kan vinden! Haha, ik ga wel op tijd weg hoor, zodat ik een beetje speling heb.

Wat jammer zeg van die baan! Maar misschien zijn de gesprekken wel verzet naar een andere dag en krijg je nog een uitnodiging?   Of misschien vallen de sollicitanten wel heel erg tegen die uitgenodigd zijn! Kan ook nog!

Liefs Yvonne

Hoi Meiden,

Zo de boodschappen zijn weer binnen. Ik ben er nu voor het laatst hier. Ik zie jullie morgen, leuk hoor, ben zo benieuwd! Nou een fijne avond en tot morgen. Elf uur onder het mededelingenbord he?

Ja morgen   11 uur onder het mededelingenbord!
Ik sms morgen nog wel als ik er bijna ben met de trein.
Ben echt heel errug benieuwd.

Fijne avond nog meiden en tot morgen dan!
(hahaha leuk om te kunnen zeggen!)

Knuf Gerrie.

Ja, tot morgen meiden! Haha, is idd. grappig! Is goed als we te vroeg of te laat zijn sms-en we even of als we er bijna zijn. Oke doei doei allemaal fijne avond en eet smakelijk!!! Doei doei

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-06-2007 16:39:40'));

Zo mijn laatste dag zit er op! Heb nu lekker vakantie whoehoeeeee!
Dus vanaf nu kan ik ook gezellig meekletsen overdag!
Heb gister van mij collega's een bos bloemen gekregen en een kadobon van 30 euro van de drogist!
En vandaag van mn baas ook een bos bloemen en een geurtje: Touch of Pink van Lacoste! kennen jullie die???? Was wel een rare dag vandaag hoor, had ook nergens meer zin in....

Heb ook errug zin in morgen! Maar de voorspellingen voor het weer zijn niet al te best helaas.....
Oja, ik voel dat ik ongesteld ga worden, heb van die ongi pijntjes dus zal het morgen wel worden... helaas, maar had het wel verwacht natuurlijk!

Had vandaag nog een oud klasgenootje in de winkel, zij is 13 april bevallen van een zoontje Tygo - Tristan! Wat een mooi ventje zeg, als je dat zo ziet wil je ook meteen!
Vind de naam ook erg mooi trouwens!

Nou meiden tot morgen!

X SUUS

Hoi meiden!

Het was gezellig he gister? Nou zoals jullie vanmorgen wel gelezen hebben, ik had dus een nagatieve test. Wel balen maar ik voel me niet eens zo heel erg K#T...Misschien had ik er toch stiekum wel een beetje rekening mee gehouden..Gewoon op naar ronde 5! haha! Wie weet wordt dit wel "mijn" ronde...of hopelijk önze"ronde. Nou geniet allemaal van het weekend en tot snel!

Kus Evelien

Zow jij was vroeg vanochtend!!
Meiden ik vond het hartstikke gezellig gister!

Wij hebben nu een mega zandbak in onze tuin! Weet niet of ik het gister verteld had, maar wij zijn vandaag begonnen met onze tuin! Samen met de buurman, eerst worden de tuinen helemaal afgegraven, er moet een flinke lading zwart zand uit en dan het gele zand erop! Er zijn hier 2 tractors en een kraantje haha! Marco heeftook al op de tractor gereden, leuk gezicht joh! Onze tuin is nu klaar, zand ligt er op en is al glad gemaakt zeg maar! Wie komt er morgen spelen met de emmertjes en schepjes!??! Haha!
Kunnen volgend weekend denk ik beginnen met de vlonders! Woehoeeeee! Daarna bestraten en het tuinhuisje lakken, bah dat word een mega klus! Eerst moet je alle losse onderdelen, plankjes dus, beitsen, dan moet ie in elkaar en dan nog een keer in zn geheel beitsen! Hij is best groot (3 bij 4 meter) dus aardige klus!

Wij zijn de komende weekenden dus in de tuin te vinden haha! Hoop dat het af is als we op vakantie gaan.... of ervoor zodat we er nog een leuk barbeque feestje kunnen houden!
Meiden, ik spreek jullie volgende weer weer!

Zit trouwens nog steeds op mn ongi te wachten, wel erge krampjes nu, maar het komt maar niet... moet wel vandaag hoor, wil graag een regelmatige cyclus!

Terug
Bovenaan