A
Anoniem
Guest
Ja ik hou ook meer van de terrasjes dan van de discotheken hoor. Op een terrasje is het lekker rustig en warm en die discotheken zitten vaak in de kelders en is het erg koud ook nog. Haha, ik lijk wel een oud wijf! Nee ik vind het ook fijner om een rustige vakantie te hebben, waarbij je alles een beetje op je gemak kunt bekijken wat er te doen en te zien is. En vliegen is ook niet mijn favoriet en zal het nooit worden ook. Ik heb het er voor over om een mooie vakantie te hebben, maar als ik het met de auto kan doen doe ik dat liever. Ben al naar Mallorca, Torremolinos, Los Angeles, Alanya, Rhodos en Canarische eilanden gevlogen, dus 6 keer gevlogen in totaal.
Wij vertrekken om 9.15/ 10.30 uit coevorden, dat ligt eraan als ik Suus in een keer kan vinden! Haha, ik ga wel op tijd weg hoor, zodat ik een beetje speling heb.
Wat jammer zeg van die baan! Maar misschien zijn de gesprekken wel verzet naar een andere dag en krijg je nog een uitnodiging? Of misschien vallen de sollicitanten wel heel erg tegen die uitgenodigd zijn! Kan ook nog!
Liefs Yvonne