SYGE meiden 3

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2007 16:47:31'));

hey ik lees net jouw reactie op die topic van mamaloe....

1 stukje wil ik even op inhaken:
dat van dat kussen onder je kont is geen onzin hoor! dit helpt om de zaadjes beter binnen te houden.... wat dus wel degelijk kan zorgen voor een zwangerschap.... want als je zo ligt kantel je je bekken waardoor ze beter naar binnen kunnen dan als je plat ligt....

dit wou ik je even laten weten! het is natuurlijk niet gegarandeerd dat je daardoor gelijk zwanger raakt maar het kan dus wel helpen en inderdaad niet geschoten is altijd mis!
Ja dus toch wel! Het is eigenlijk ook wel logisch he. Ja en inderdaad niet geschoten is altijd mis en dat vind ik altijd eigenlijk. Denk ook dat heel veel meiden dat hebben hoor in het begin als ze het nog nooit gevoeld hebben. Denk je ook niet? Na een paar rondes is het al normaal dat je altijd kwaaltjes hebt.

Denk dat je je nu ook bewuster bent van je lichaam omdat je graag zwanger wilt worden. Toen ik nog aan de pil was lette ik nooit op wat ik voelde... en nu voel ik alles....
He wat balen dat je nog niet lekker naar huis kunt dan als je je daar op verheugd had he! Maar wel lekker dat er weer wat af komt in je nieuwe kantoor toch?!
Heb je Raymond nog gehoord of ie nog een mail had gehad van Marco?

Hey Evelien, eet smakelijk en sportze!

Denk dat je je nu ook bewuster bent van je lichaam omdat je graag zwanger wilt worden. Toen ik nog aan de pil was lette ik nooit op wat ik voelde... en nu voel ik alles....
He wat balen dat je nog niet lekker naar huis kunt dan als je je daar op verheugd had he! Maar wel lekker dat er weer wat af komt in je nieuwe kantoor toch?!
Heb je Raymond nog gehoord of ie nog een mail had gehad van Marco?

Ja dat denk ik ook. Ik heb nog even een aanvulling gedaan op dat topic! Haha je moet toch je mening geven he? Ja wel fijn dat mijn kantoor op schiet. Het stroom zit er nu allemaal in, dus al weer een vooruit gang.
Ik heb ray vanmorgen gevraagd naar die mail, maar volgens mij waren er problemen met onze mail. Ik zal er zo nog even naar vragen. Hij haalt nu eten op. Patatjes met joppiesaus en bamischijf met mayo wordt mijn eten! Mjammie!!!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2007 16:58:59'));

Ja dat denk ik ook. Ik heb nog even een aanvulling gedaan op dat topic! Haha je moet toch je mening geven he? Ja wel fijn dat mijn kantoor op schiet. Het stroom zit er nu allemaal in, dus al weer een vooruit gang.
Ik heb ray vanmorgen gevraagd naar die mail, maar volgens mij waren er problemen met onze mail. Ik zal er zo nog even naar vragen. Hij haalt nu eten op. Patatjes met joppiesaus en bamischijf met mayo wordt mijn eten! Mjammie!!!

Ik zag het inderdaad dat je er nog wat bij had gezet!
OOOOOOOh ik kom bij jou eten hoor, das veel lekkerder dan broccoli!
Maar wel minder goed voor mijn lijn
Je hoeft m er niet speciaal voor te vragen hoor, heeft geen haast!
Hij staat goed waar hij nu staat, alleen wat duurder geloof ik!

Ik heb nu al honger en moet nog anderhalf uur wachten totdat Marco weer thuis is.... ga zo ff snaaien!

Haha ja dat is ook niet goed voor de lijn hoor! Ik heb vandaag nog niks gegegeten en dat is helemaal slecht,  ik weet het!! Ik kijk zo zelf wel even naar de mail als die binnen is oké?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2007 17:04:58'));

Haha ja dat is ook niet goed voor de lijn hoor! Ik heb vandaag nog niks gegegeten en dat is helemaal slecht,  ik weet het!! Ik kijk zo zelf wel even naar de mail als die binnen is oké?

Je moet wel goed voor jezelf zorgen he?! Goed eten, vitamines enzo..... helemaal als je zwanger bent!
Haha ik klink net als een oud wijf zo!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2007 17:07:18'));

Ik ben weg ga eten!!!! Doei doei

Liefs Yvonne

eet smakelijk! denk aan mij tijdens die lekkere patatjes.... mmmmm ben jaloers wil ook patatjes!

Vitamines elke dag! En normaal eten we wel goed alleen deze twee dagen een beetje verzaakt! Nou doeidoei!!

Terug
Bovenaan