quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-07-2007 16:32:46&apos

);
hey Meiden!
ZO hier ben ik weer even. Weer heel wat werk verricht. Hoe is het bij jullie? Wat een regen is er vandaag gevallen he, echt niet normaal. Vanavond wilde ik eigenlijk gaan sporten maar ik denk maat dat ik lekker een avondje thuis blijf, lekker film kijken ofzo. Ik zat trouwen aan iets te denken, misschien heel dom hoor. Maar kan het niet zijn dat ik mijn eisprong later heb gehad omdat ik wel een tijdje last heb gehad van steken en dat ik dus zaterdag last van van innestelingsbloed.....Misschien helemaal verkeerd gedacht hoor maar ik moest het toch even kwijt..
Nou alvast een fijne avond allemaal!
Liefs Evelien
Dat zou best kunnen hoor Evelien! Dan zou ik eind deze week of begin volgende week nog een keer testen!
Ik ga denk ik eind van de week ook nog een keer testen en anders bel ik volgende week de dokter even...
Ben vanmiddag even de stad in geweest, heb een nieuw boek gekocht, verveel me best al een beetje thuis namelijk, helemaal nu Marco de hele week moet overwerken!
Daarna even koffie gedronken bij mn schoonzus en daarna bij mn ouders gegeten en ben nu net weer lekke rthuis!
Ga straks lekker op de bank, komt een mooie film op vanavond, denk dat ik die maar ga kijken!