SYGE meiden 3

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2007 17:08:13'));

Vitamines elke dag! En normaal eten we wel goed alleen deze twee dagen een beetje verzaakt! Nou doeidoei!!

goed zo! nou geniet lekker van die culinaire maaltijd en tot snel maar weer!

Goedemorgen!

Gisteren was ik even afgehaakt ja. Maar nu ben ik er weer!
Vandaag gelukkig maar een halve dag! Jee!
Vanavond zou ik misschien uit eten gaan, maar ik weet niet of ik nog zin heb. Ik moet even kijken........

Ik heb namelijk zo'n last van een opgeblazen maag, das niet te geloven. Gisteren tijdens en na het avondeten blies ie helemaal op zeg maar en dat is gewoon zo gebleven. Het lijkt wel alsof het er niet uit gaat, het eten. Dus heel de tijd heb ik zo'n dikke gespannen maag. Ten eerste is het lelijk en ten tweede doet het zeer en den derde word ik er misselijk van!! Heel naar is het.
Dus ik ga zometeen even de homeopaat bellen om te vragen of hij daar iets voor heeft.
Hoop van wel en dat het dan over gaat.

De vakantie komt steeds dichterbij!! Jippie!!

Hey Suus, als ik jou was zou ik het toch even navragen hoor over je ongesteldheid. Ik heb altijd gelezen/geleerd dat als je ongesteldheid zo maar uitblijft, terwijl je eerst regelmatig was, dat je daar toch even naar moet laten kijken. Want daar moet toch een reden voor zijn, snap je?
Dus als ik jou was zou ik toch proberen je ha te bellen ofzo en je niet laten afschepen!

Knuf Gerrie.

Goedemorgen meiden!

Gister weer even lekker gesport en daarna film gekeken. Morgenavond gaan we voor een nieuwe tv kijken, een plasma van 106 cm! Lijkt me echt superleuk, we zijn er al een tijdje voor aan het kijken maar ik denk dat we nu een geschikte gevonden hebben. Ik moet vandaag werken tot 17.00 uur..echt balen...Maar goed, ik heb nog genoeg te doen dus ik vermaak me wel.Mijn ongi is nog steeds niet gekomen, ook heel raar..Ik kijk het nog even aan tot eind deze week en als het er dan niet is dan bel ik even de ha. Nou een fijne dag allemaal!

Liefs Evelien

Jeetje Gerrie, dat lijkt me inderdaad geen pretje die opgeblazen maag de hele tijd! Inderdaad maar even kijken of daar wat voor is! Zou ook niet fijn zijn op vakantie! NOg maar 3 daagjes he?! Heerlijk hoor!
Hier nog steeds geen ongi, wacht t deze week nog maar even af, misschien dat ik vrijdag nog een test doe voor de zekerheid en anders bel ik maandag de dokter wel even!
Snap er ook niets van hoor!
En Evelien jij dus ook nog niets? Raar he?! HEb je wel ongikrampen gehad dan? Ik wel namelijk, van donderdag tot zondag ongeveer.....
Nou meiden, mijn huis is nu een bende, Marco moest gister onder de vloer, voor het stroom aanleggen voor de tuin... het is nu een zandbende en alles is van zn plek af omdat ie er anders niet bij kon, dus hoef me vandaag niet te vervelen in ieder geval!
Moet zeggen dat ik het thuiszitten nu al zat ben hoor!
Vanmiddag maar ff op de koffie bij mn schoonzus en vanavond bij mn ouders eten, Marco moet vanavond overwerken tot 2000 uur!

hey Meiden!

ZO hier ben ik weer even. Weer heel wat werk verricht. Hoe is het bij jullie? Wat een regen is er vandaag gevallen he, echt niet normaal. Vanavond wilde ik eigenlijk gaan sporten maar ik denk maat dat ik lekker een avondje thuis blijf, lekker film kijken ofzo. Ik zat trouwen aan iets te denken, misschien heel dom hoor. Maar kan het niet zijn dat ik mijn eisprong later heb gehad omdat ik wel een tijdje last heb gehad van steken en dat ik dus zaterdag last van van innestelingsbloed.....Misschien helemaal verkeerd gedacht hoor maar ik moest het toch even kwijt..

Nou alvast een fijne avond allemaal!

Liefs Evelien

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-07-2007 16:32:46'));

hey Meiden!

ZO hier ben ik weer even. Weer heel wat werk verricht. Hoe is het bij jullie? Wat een regen is er vandaag gevallen he, echt niet normaal. Vanavond wilde ik eigenlijk gaan sporten maar ik denk maat dat ik lekker een avondje thuis blijf, lekker film kijken ofzo. Ik zat trouwen aan iets te denken, misschien heel dom hoor. Maar kan het niet zijn dat ik mijn eisprong later heb gehad omdat ik wel een tijdje last heb gehad van steken en dat ik dus zaterdag last van van innestelingsbloed.....Misschien helemaal verkeerd gedacht hoor maar ik moest het toch even kwijt..

Nou alvast een fijne avond allemaal!

Liefs Evelien

Dat zou best kunnen hoor Evelien! Dan zou ik eind deze week of begin volgende week nog een keer testen!

Ik ga denk ik eind van de week ook nog een keer testen en anders bel ik volgende week de dokter even...
Ben vanmiddag even de stad in geweest, heb een nieuw boek gekocht, verveel me best al een beetje thuis namelijk, helemaal nu Marco de hele week moet overwerken!
Daarna even koffie gedronken bij mn schoonzus en daarna bij mn ouders gegeten en ben nu net weer lekke rthuis!
Ga straks lekker op de bank, komt een mooie film op vanavond, denk dat ik die maar ga kijken!

Gerrie,

Waar gaan jullie nou precies heen op vakantie? Want keek net even naar het nieuws en er zijn hevige bosbranden aan de costa dorada, zijn zelfs al mensen geevacueerd! Hoop niet dat jullie daar heen gaan...
Zuid Frankrijk aan de cote dázur ook al..... daar gaan wij heen, maar pas over 7 weken dus hopen dat het dan over is....
Kreeg net berichtje van vriendin/ex collega om vanmiddag samen te gaan lunchen in de stad! Leuk! Verveel me al behoorlijk hier hoor! Schoonmaken heeft weinig zin hier met al dat zand steeds! Echt overal ligt zand niet normaal!

Terug
Bovenaan