SYGE meiden 3

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2007 09:35:29'));

Hoi Suus,

Nou nou, dan ben je wel even bezig denk ik. Succes ermee. Ik ga weer snel aan het werk

Ja dat is ook wel een flink karwei, maar heb er nu de tijd voor als ik straks weer werk heb, komt het er vast niet meer van.... dus ga alle grote klussen deze week vast aanpakken!
Heb je t druk op je werk? Nog lekker gesport gister? Wij zijn niet meer gegaan.... Marco moest even mn ouders ergens mee helpen en was er pas om 9 uur weer....
Eigenlijk moet ik dan vandaag maar even gaan, maar als ik alleen moet, kom ik er niet.... hahaha!

Goedemorgen meiden!

He wat vervelend voor je Evie.........Misschien kun je de ha eens bellen om te vragen wat het dan kon zijn?
Je weet maar nooit he? En heel goed dat je onthouding gaat doen tot je vruchtbare dagen! Veel succes meid!!

En Suus was jouw test dan ook negatief en nog steeds niet ongesteld??
Wat een raar gedoe allemaal zeg!

Ik was vanochtend niet misselijk!! Hahahaha geweldig. Dus gisteren misschien gewoon incidenteel!
Ik hoop zo dat het zo blijft!! Ik heb wel een enorme opgezette maag heel de tijd. Dat voelt wel vervelend..........

Nou knuf!

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2007 10:30:03'));

Goedemorgen meiden!

He wat vervelend voor je Evie.........Misschien kun je de ha eens bellen om te vragen wat het dan kon zijn?
Je weet maar nooit he? En heel goed dat je onthouding gaat doen tot je vruchtbare dagen! Veel succes meid!!

En Suus was jouw test dan ook negatief en nog steeds niet ongesteld??
Wat een raar gedoe allemaal zeg!

Ik was vanochtend niet misselijk!! Hahahaha geweldig. Dus gisteren misschien gewoon incidenteel!
Ik hoop zo dat het zo blijft!! Ik heb wel een enorme opgezette maag heel de tijd. Dat voelt wel vervelend..........

Nou knuf!

Hey Gerrie!
Ja mijn test was negatief en ben nog steeds niet ongi, de krampen worden nu ook minder, dus denk dat mijn lichaam een ronde overslaat of zo.... erg vreemd hoor!

Wat heerlijk dat je niet misselijk was vanmorgen, hoop voor je dat dat zo blijft, dan kun je het ook beter voor je houden he?!

Nou ga zo maar een beginnen aan de keuken!

Zijn jullie allemaal druk aan het werk?
Ik heb de keuken zo goed als klaar, even pauze om wat te eten!
Als t weer beetje goed blijft, ga ik vanmiddag even koffie drinken bij mn schoonzus, die woont hier redelijk dichtbij!

Lekker, Suus dat je keuken weer schoon is. Ik heb net een lekker broodje makreel gegeten. Ik heb gister trouwens niet gesport. Richard ging naar zijn ouders en toen ben ik maar even mee gegaan. het was toch slecht weer en aangezien ik altijd op de fiets ga had ik me voorgenomen om vanavond te gaan. Maar eerst nog even paar uur werken.

Hm klinkt lekker hoor broodje makreel! Ik heb een geroosterd broodje met kaas gehad! ook lekker!
Nou ga even de keuken afmaken, moet nog 2 kastjes en dan is het klaar! Daarna even naar de AH, eten halen voor vanavond!
Ga vanmiddag ook niet meer naar mn schoonzus toe, vandaag geen zin, ga morgen wel haha!

Hallo Meiden,

Ja, ben ik eindelijk dan! Haha, moest vanmorgen naar de bank met mijn mannetje dingen bespreken, dus vandaar!

Evelien, jammer zeg dat je test negatief is. Wel raar hoor allemaal, misschien nog even afwachten of je ongi nog komt of dat ie geweest is toen die halve dag?

Suus, ben je weer lekker flink geweest! Dat is lekker gevoel he als je flinkhebt schoongemaakt! Jij dus ook nog niet ongi? Ik snap er niks meer van hoor! Was je twee weken geleden nog ziek? Je eisprong is dan toen ongeveer geweest en hoe langer het duurt tot aan je ongi, hoe later je ei is geweest. En misschien dat je toen niet meer ziek was en dus weer geklust hebt? Ik hoop het voor je!

Hey Gerrie, fijn zeg dat je niet misselijk bent! Jouw vakantie komt steeds dichterbij he? Krijg je al een beetje de kriebels?

Mijn zus is nu onderweg naar Schiphol, ze vliegen vanavond naar Mallorca. Ze hebben gister via internet ingechecked zodat ze alle drie naast elkaar zitten. Met het oog op Dyon, omdat ie nu voor het eerst vliegt. Ben benieuwd hoe dat gaat met het mannetje in het vliegtuig. Haha, hij zou wel zeggen"wat is dat nou"? Zie het al voor me hoor!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan