SYGE meiden 3

Ja die heb ik al en ook bisolvon tabletjes en neuspray, maar ja doe zuinig aan met die tabletjes allemaal. Stel je voor...... ! Oh jee ja lijkt een beetje op je ongi he? Nou laat het dan doorbreken of gewoon helemaal wegblijven he? Gezellig even winkelen hoor!

Nee laat hem gewoon uitrinkelen. De mensen die mij echt hebben moeten hebben wel mijn mobiel!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2007 13:07:46'));

Ja die heb ik al en ook bisolvon tabletjes en neuspray, maar ja doe zuinig aan met die tabletjes allemaal. Stel je voor...... ! Oh jee ja lijkt een beetje op je ongi he? Nou laat het dan doorbreken of gewoon helemaal wegblijven he? Gezellig even winkelen hoor!

oja moet je ook mee uitkijken inderdaad! geen ibuprofen maar paracetamol, dat mag wel!
Ja inderdaad laat dan ook maa rkomen nu..... ik had ook al aldoor dat gevoel ja dat ik niet zwanger was! ga ik mooi samen met jou naar de volgende ronde! maar ja wanneer heb ik dan nu weer mn ei... lastig bepalen zo!
ja lekker even de stad in, het was zo mooi weer! heb net even beddegoed buiten gehangen maar er komt nu toch wel donkere lucht aan hier.... toch maar even weer binnenhalen zo......

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2007 13:09:21'));

Nee laat hem gewoon uitrinkelen. De mensen die mij echt hebben moeten hebben wel mijn mobiel!

heb je nog wel een klein beetje stem dan? dat ze je wel horen aan de andere kant van de lijn?

Ja hier ook een dikke regenbui! Ja een klein beetje stem net alsof het van mars komt! haha! Hoop dat je op tijd de was hebt binnen gehaald! Ja dat is lastig dan is je cyclus dus 39-28-34 ? Ik zou de laatste aanhouden 34, dus volgende NOD 8 augustus? Alleen als je ongi vandaag tenminste doorbreekt dan.

Als mijn ongi verschijnt op de 16e dan is mijn volgende NOD 11 augustus. Wel dichtbij de jouwe dan. Alhoewel ik dan niet ongi wens te worden hoor op de 16e!

heb me 1 dag verteld, zit deze ronde op 33 dagen... de eerste dag van je nieuwe ongi moet je niet meetellen! dan heb ik dus 39-28-33 en heb net even ingevuld op predictor en dan is mn volgende NOD maandag  6 augustus! we komen inderdaad steeds dichter bij elkaar he?!
En weet je dat het ergens ook wel goed uitkomt voor mij dat deze later kwam, want dan ben ik waarschijnlijk ook niet ongesteld op vakantie! dat is van 20 augustus tot en met 4 september! goed geregeld zo he!

En nu maar hopen dat we dan samen zwanger zijn, want dan zouden we maar een paar dagen schelen! kunnen we mooi samen op puf les enzo hahaha! zou cool zijn zeg! zie t al helemaal voor me hihihii!

Terug
Bovenaan