SYGE meiden 3

Liefs

ow bah een doberman, die vind ik inderdaad altijd mega eng!!! jack russels vind ik errug grappig, maar vind marco vreselijk haha! ach wij hebben toch voorlopig nog geen tijd voor een hond helaas....
tja wel weer pijntjes dus... tja kan inderdaad 2 kanten op he/! logisch dat je onzeker bent hoor! hey als je je toch niet kunt bedwingen morgen om te testen, laat je t dan ff weten hhahaha ben ook zo nieuwsgierig voor jullie?!
ik ga zo ff eten koken, lekker spaghetti maken en vanavond gaan we op visite bij mn zusje en vriend haah! zijn zus en haar vriend komen ook, dat is ook een yvonne, das ook een vriendin van mij en is mn ex collega van de coop, haar vriend en marco kunnen ook heel goed met elkaar dus das ook wel leuk haha!

Gezellig zeg! .........en ik sms jouw als eerste hoor! Nou doei doei!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-07-2007 17:06:26'));

Liefs

ow bah een doberman, die vind ik inderdaad altijd mega eng!!! jack russels vind ik errug grappig, maar vind marco vreselijk haha! ach wij hebben toch voorlopig nog geen tijd voor een hond helaas....
tja wel weer pijntjes dus... tja kan inderdaad 2 kanten op he/! logisch dat je onzeker bent hoor! hey als je je toch niet kunt bedwingen morgen om te testen, laat je t dan ff weten hhahaha ben ook zo nieuwsgierig voor jullie?!
ik ga zo ff eten koken, lekker spaghetti maken en vanavond gaan we op visite bij mn zusje en vriend haah! zijn zus en haar vriend komen ook, dat is ook een yvonne, das ook een vriendin van mij en is mn ex collega van de coop, haar vriend en marco kunnen ook heel goed met elkaar dus das ook wel leuk haha!

Gezellig zeg! .........en ik sms jouw als eerste hoor! Nou doei doei!

oke dan! jullie ook fijne verjaardag en smakelijk eten! lekker patatjes jammie zeg!@ nou doeidoei en ik blijf duimen hoor!

Hallo meiden, nou heb vanmorgen negatief getest, dus ga door naar de volgende ronde. Ik hoop alleen dat die RD ook vandaag verschijnen en niet een paar dagen op zich laat wachten!

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-07-2007 10:06:58'));

Hallo meiden, nou heb vanmorgen negatief getest, dus ga door naar de volgende ronde. Ik hoop alleen dat die RD ook vandaag verschijnen en niet een paar dagen op zich laat wachten!

Liefs Yvonne

Hey meisie.....

Knap van je hoor hoe jij het zo goed van je af kan zetten!!!
Zet je ook je banner ff bij augustus banners? kunnen we ff kijken hoeveel we nu schelen!
komen steeds dichterbij elkaar!

Hey meisie.....

Knap van je hoor hoe jij het zo goed van je af kan zetten!!!
Zet je ook je banner ff bij augustus banners? kunnen we ff kijken hoeveel we nu schelen!
komen steeds dichterbij elkaar!

Hey Suus ik moet nog op mijn ongi wachten anders weet ik niet wanneer mijn nieuwe NOD is. En ja ik baal wel hoor, maar ja je kunt er ook niks aan veranderen. Heeft geen zin om dan helemaal in de put te gaan zitten. En mijn mannetje houdt ook iedere keer alleen mijn rekening met mijn ongi, dus dat is ook makkelijker voor mij om weer naar de volgende ronde te gaan.

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-07-2007 10:37:51'));

Hey Suus ik moet nog op mijn ongi wachten anders weet ik niet wanneer mijn nieuwe NOD is. En ja ik baal wel hoor, maar ja je kunt er ook niks aan veranderen. Heeft geen zin om dan helemaal in de put te gaan zitten. En mijn mannetje houdt ook iedere keer alleen mijn rekening met mijn ongi, dus dat is ook makkelijker voor mij om weer naar de volgende ronde te gaan.

Tja er is natuurlijk nog wel een kansje dat je ongi wel wegblijft en dat je te vroeg hebt getest... wil je geen valse hoop geven.... maar het kan natuurlijk zo zijn... en anders laat die ongi dan ook meteen maar komen he?!

Goedemorgen meiden,

zozo, ik moest weer heel wat bijlezen. Bedankt voor je smsje Yvonne, echt k#t dat de test weer negatief was..

Jeetje Suus, als ik het goed begrijp heb je dus een nieuwe baan?? Gefeliciteerd! Heb je al enig idee wanneer ja kan beginnen?

Hebben jullie trouwens nog iets van Gerrie gehoord? Vind het erg vreemd dat ze hier nog niet is..

Liefs evelien

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-07-2007 11:50:58'));

Goedemorgen meiden,

zozo, ik moest weer heel wat bijlezen. Bedankt voor je smsje Yvonne, echt k#t dat de test weer negatief was..

Jeetje Suus, als ik het goed begrijp heb je dus een nieuwe baan?? Gefeliciteerd! Heb je al enig idee wanneer ja kan beginnen?

Hebben jullie trouwens nog iets van Gerrie gehoord? Vind het erg vreemd dat ze hier nog niet is..

Liefs evelien

Hey Evelien,

Ja waarschijnlijk wel, heb nog niets ondertekend maar zoals die man zij heb ik zowiezo een baan en is het alleen nog ff de vraag in welk filiaal! Maar nu heb ik morgen nog een afspraak met het CWI voor werkzoekenden.. maar ja zolang ik nog niets ondertekent heb laat ik die afspraak maar gewoon doorgaan...
Heb ook nog niets van Gerrie gehoord, ben benieuwd hoe het met haar gaat, of ze al kwaaltjes heeft enzo.... ze zal toch van de week wel komen neem ik aan?

Terug
Bovenaan