SYGE meiden 3

Hallo Nadia,

Ik denk ook dat het bij jou ontpillen is hoor! Ja en idd. spanning houdt de boel ook op en eigenlijk moet je eens flink ontspannen een poosje. Ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan ook omdat je tweelingzus nu zwanger is. Ja ik weet dat het geweldig leuk zou zijn om samen zwanger te zijn, mijn zus is ook bezig en bij haar is het tot nu toe ook niet raak. Alleen is het vervelend dat je niet kunt zeggen van nou wil ik een kind en dat je dan ook gelijk zwanger bent he? Je kunt ook niet met elkaar vergelijken omdat het aan zoveel factoren ligt.

Ja ik hoop dat het bij mij straks gewoon van zelf komt hoor, ik ben ook niet iemand die snel naar een arts zou gaan, maar als er reden voor is zou ik het wel zeker doen hoor.

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2007 16:25:41'));

Hallo Nadia,

Ik denk ook dat het bij jou ontpillen is hoor! Ja en idd. spanning houdt de boel ook op en eigenlijk moet je eens flink ontspannen een poosje. Ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan ook omdat je tweelingzus nu zwanger is. Ja ik weet dat het geweldig leuk zou zijn om samen zwanger te zijn, mijn zus is ook bezig en bij haar is het tot nu toe ook niet raak. Alleen is het vervelend dat je niet kunt zeggen van nou wil ik een kind en dat je dan ook gelijk zwanger bent he? Je kunt ook niet met elkaar vergelijken omdat het aan zoveel factoren ligt.

Ja ik hoop dat het bij mij straks gewoon van zelf komt hoor, ik ben ook niet iemand die snel naar een arts zou gaan, maar als er reden voor is zou ik het wel zeker doen hoor.

Liefs Yvonne

Hoi yvonnne

Wel toevallig dat jou zus ook zwanger wil worden hoeveel jaar schelen jullie??
Ja dat zeg ik nu ook steeds dat het zwnager worden raar in elkaar steekt en dat het shit is dat als je samen besluit dat je graag een kindje wilt dat dat van zoveel factoren afhangt. Ik werk als planner bij de kraamzorg (is nu ook natuurlijk lastig om op andere gedachten te komen) en als ik dan zie dat meisjes van net 16 zo zwanger raken en het helemaal niet willen ofzo ongelukjes enzo dan denk ik echt wat oneerlijk.

Ja heb ook besloten me er toch iets vanaf te zetten en de natuur zijn werk te laten doen en maar hopen dit jaar nog zwnager raak en voor jou natuurlijk ook

groetjes nadia

Hallo Nadia,

Ja toevallig is dat he? Mijn zus is 6 jaar ouder dan ik, dus wel een stukje ouder. Ja en inderdaad valt het voor jou dan niet mee om het van je af te zetten als je in je werk er zo mee te maken hebt. En ook is het vervelend als je ziet dat het bij sommigen zo makkelijk gaat. En toch zijn er ook een heleboel waar het niet direct lukt. En ja dat hou ik maar in mijn achterhoofd. En ja nu ik het iets van me af zet komt het ook niet zo hard aan wanneer mijn ongi iedere keer komt. Dan is het even slikken, voor  een dagje en dan ga ik weer vol goede moed voor de volgende ronde. Nou ja ik hoop ook dat het snel voor ons raak is hier!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ja ik hoop nu maar dat ik ongesteld wordt voor 1 keer dan dan kan ik me tenminste ergens op richten en doelgericht eraan werken.

tot snel nadia

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2007 21:51:03'));

Hey die Suus!!!!!!!!!!!

!!!

hey dacht dat je al weg was joh!
leuk weekend gehad? of alleen maar aant verhuizen geweest?
wij zijn vandaag de hele dag op de camping geweest bij marco's zus en moesten ook nog op de hond van mn zusje passen die is lekker meegeweest!
gister wezen karten in nordhorn, was erg leuk, maar ging ook wel erg hard! hebben daar ook gegeten, was echt super lekker joh!!!

Terug
Bovenaan