quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-07-2007 13:35:14&apos

);
Hey meiden,
Ben gisteravond weer ongi geworden, snap er niks van..NOu ja, Sharine heeft voor me gependeld en ze zegt dat ik in september zwanger ben van een meisje, ben erg benieuwd..Nou ik ga nog even schoonmaken.
Liefs Evelien
Hey hoi!
huh nu weer ongesteld? als je nu uitgaat dat die vorige keer wel je ongi was, hoeveeldagen is dat dan nu geleden? klopt je cyclus dan nog wel??
vind dat pendelen wel leuk, maar zou er niet te veel in geloven hoor, ze heeft het ook al een aantal keer mis gehad... wil je niet ontmoedigen, maar gewoon beetje waarschuwen dat je daar niet te veel van uit moet gaan!
Hoop het natuurlijk wel voor je!
Ik geloof dat ik gister mn ei heb gevoeld, maar voel nu niks meer, normaal voel ik dat zo'n 2 of 3 dagen... hebben wel geklust, gaan er toch maar gewoon voor!
vanavond gaan we lekker karten en eten, en ik neem een lekker roseetje, het kan nu nog! heb marco zover dat hij rijdt! haha! ik zou eerst rijden, maar het is 3 kwartier rijden en ook nog in Duitsland ook nog, dus wou ik liever niet rijden haha!
ik ga vandaag lekker niet schoonmaken, het is heerlijk weer joh vandaag! zit nu lekker op mn veranda! dat is het voordeel van een laptop met draadloos internet haha!
morgen moeten we op de hond van mn zusje passen en gaan we naar marco's zus op de camping!