SYGE meiden 3

was ff aant lezen op die topic van die paragnost... pffff wat weer een discussies zeg... als mensen er niets mee hebben, laat ze er dan ook niet op reageren, dan voorkom je dit soort dingen toch! je word er gewoon op aangevallen, kunt het ook normaal zeggen.... ik geloof ook niet in paragnosten enzo, maar respecteer het wel als anderen er in geloven en willen pendelen enzo... zou ik ook wel willen doen, maar meer voor de lol, geloof er zelf niet zo in....

Nee, ik ben er nog hoor! Wat leuk zeg! Heb je ook nog lekker gegeten! Wat leuk zeg dat je op de camping bent geweest! Voor de hond is dat ook leuk, kan die lekker uitleven!
Gister hebben we de rest over gebracht naar mijn nieuwe kantoor! We waren helemaal uitgeput gisteravond! Pppfff lekker vroeg onder de wol en slapen!
We hebben vandaag even schoongemaakt hier en zijn een flink stuk aan het rijden geweest inde auto. Huizen kijken enzo! Er is ook op ons stukje grond al een kraan bezig. Het grond verdelen en morgen wordt het huis uitgezet zodat die van de week uitgegraven kan worden. Joepie!!!!!! Spannend!!!!!!!!!!!!!

Liefs Yvonne

ben je er niet meer??

ik ga er wel vandoor nu, ga naar bed, want zal wel geen oog dicht kunnen doen van de zenuwen haah!
vind het heel spannend hoor! nou ik doe morgen wel ff verslag hoe mijn eerste dag is gegaan! word wel ff weer afkicken van hier haha! kan ik niet meer zo veel meekletsen.....
nou werkze morgen (in je nieuwe kantoor??)!

ps... als nieuws van je zus, die moet toch morgen ongesteld worden??? ben benieuwd... ben weer aant duimen! hier moet nog ff geklust worden... gaan er gewoon voor...

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2007 22:03:02'));

Nee, ik ben er nog hoor! Wat leuk zeg! Heb je ook nog lekker gegeten! Wat leuk zeg dat je op de camping bent geweest! Voor de hond is dat ook leuk, kan die lekker uitleven!
Gister hebben we de rest over gebracht naar mijn nieuwe kantoor! We waren helemaal uitgeput gisteravond! Pppfff lekker vroeg onder de wol en slapen!
We hebben vandaag even schoongemaakt hier en zijn een flink stuk aan het rijden geweest inde auto. Huizen kijken enzo! Er is ook op ons stukje grond al een kraan bezig. Het grond verdelen en morgen wordt het huis uitgezet zodat die van de week uitgegraven kan worden. Joepie!!!!!! Spannend!!!!!!!!!!!!!

Liefs Yvonne

ah je bent er nog wel....
zo dan schiet het nu wel mooi op met jullie toekomstige huis... mag dat allemaal al gedaan worden dan zonder bouwvergunning? die hebben jullie toch nog niet?

Ja erg he? Kan er niet tegen dat ze mensen niet in hen eigen waarde laten. Maar het is meestal hen eigen frustratie dat het niet lukt enzo en het op anderen gaan afreageren. Daar hou ik echt niet van. Je moet gewoon respect hebben voor een ander ook al heeft degene andere meningen.

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2007 22:07:15'));

Ja erg he? Kan er niet tegen dat ze mensen niet in hen eigen waarde laten. Maar het is meestal hen eigen frustratie dat het niet lukt enzo en het op anderen gaan afreageren. Daar hou ik echt niet van. Je moet gewoon respect hebben voor een ander ook al heeft degene andere meningen.

ja en anders reageer je er gewoon niet op... doe ik verder ook niet!
maar ik ga nu echt naar bed toe hoor, anders kan ik er morgenvroeg niet uitkomen hhaah!
slaap lekker voor straks en misschien tot morgen! als ik je hier niet zie sms ik je wel even weer !
doeidoei

ah je bent er nog wel....
zo dan schiet het nu wel mooi op met jullie toekomstige huis... mag dat allemaal al gedaan worden dan zonder bouwvergunning? die hebben jullie toch nog niet?

Nee hebben de vergunning nog niet, maar kan geen kwaad hoor.

Oke slaap lekker! En ik duim voor je morgen en wens je veel succes! Ik laat het je weten van mijn zus. Ja en je weet dat ik voor degenen op kom, die afgezeikt worden  dus daarom heb nog wel even op die topic van paragnost gereageerd. Nou doei doei en nog even flink klussen he! Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan