SYGE meiden 3

Goedemorgen!

Ja het is weer bijna weekend joehoeee! Mijn laatste vrije weekend haha!
Weet mn rooster voor volgende week ook: maandag van half 9 tot 5, dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag van 7.00 tot 1700! Dat word vroeg opstaan, want dan moet ik om kwart over 6 al weg! Dat word wel even wennen!

Wij gaan morgenavond karten en eten met vrienden en zondag zouden we naar mn schoonzus, die staan op de camping ergens in de buurt van almelo geloof ik... maar ligt een beetje aan het weer!

Hey Suus,

Ja je laatste dagje vrij, geniet er maar van. Hoe is het weer bij jou? Hier is het nog droog maar het is wel donker. Je hebt er wel lange dagen tussen zitten hoor en al om 7 uur beginnen, pfff.

Hoi Nadia,

Lekker zeg zondag wandelen dat schoonmaken is iets mider maar ja het moet gebeuren he?

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 11:30:51'));

Hey Suus,

Ja je laatste dagje vrij, geniet er maar van. Hoe is het weer bij jou? Hier is het nog droog maar het is wel donker. Je hebt er wel lange dagen tussen zitten hoor en al om 7 uur beginnen, pfff.

Hoi Nadia,

Lekker zeg zondag wandelen dat schoonmaken is iets mider maar ja het moet gebeuren he?

Hoi Evie

ja zeg dat wle ja hoe lang ben jij nu ebzig ik 2 maanden

nadia

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 11:30:51'));

Hey Suus,

Hoi Nadia,

Lange dagen valt voor mij op zich mee, dat ben ik wel gewend.... alleen moet denk ik wel ff wennen aan dat vroege opstaan haha! ach ik ben op zich wel een ochtend mens als ik er savonds maar op tijd inlig.....
het is hier nu nog best mooi weer, blauwe lucht, maar er is voor vandaag weer behoorlijk noodweer voorspeld... hoop dat dat hier niet komt hoor!
gaan vanavond lekker bij mn zusje en haar vriend eten, hoef ik mooi geen eten te koken!
tot hoe laat moet jij vandaag?

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 11:35:24'));

hey een nieuwe?!

hoi Nadia, welkom! vertel eens wat over jezelf?

Hoi suus

Ik ben nadia 27 jaar oud en 2 maanden bezig om zwanger te raken ben sinds 25 maart egstopt met de pil maar erna niet meer ongesteld gewordem helaas afgelopen dinsdag naar de arts geweest maar die zegt kan en hoeft niet te beteken niet zwnager wordt dus ben maar aan het temperaturen en om de dag ana het klussen om de eisprong als ik hem heb niet te missen

en jij??

Nadia

Hoi suus

Ik ben nadia 27 jaar oud en 2 maanden bezig om zwanger te raken ben sinds 25 maart egstopt met de pil maar erna niet meer ongesteld gewordem helaas afgelopen dinsdag naar de arts geweest maar die zegt kan en hoeft niet te beteken niet zwnager wordt dus ben maar aan het temperaturen en om de dag ana het klussen om de eisprong als ik hem heb niet te missen

en jij??

Nadia

Ik ben Susanne, 25 jaar, en zitten nu in onze 3e ronde voor een 1e kindje! maar twijfel nu of ik niet beter ff een paar maandjes kan wachten, want ik begin maandag aan een nieuwe baan, dus is een beetje lastig...

dat is wel lastig als je nog steeds niet ongesteld bent geworden zeg....

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 11:54:56'));

Hoi suus

en jij??

Nadia

Ik ben Susanne, 25 jaar, en zitten nu in onze 3e ronde voor een 1e kindje! maar twijfel nu of ik niet beter ff een paar maandjes kan wachten, want ik begin maandag aan een nieuwe baan, dus is een beetje lastig...

dat is wel lastig als je nog steeds niet ongesteld bent geworden zeg....

Hoi Suus

Oh aj dat is alstig ik ben vorig jaar mei met een nieuwe baan begonnen en nog steeds ebst eng hoe ze zullen eragreen als ik nu al zwanger zou zijn maar ja ik wil het zo graag dus kijk wle als me lukt hoe reactie zal zijn

nadia

Terug
Bovenaan