SYGE meiden 3

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 09:26:00'));

Goedemorgen!

Daar ben ik ook weer.
 Vandaag ben ik heel de dag alleen. Lekker rustig. Lekker beetje mijn eigen gang gaan. Hoop dat  ik niet al te misselijk wordt. Anders ga ik gewoon naar huis hoor.

Hey maar Suus, begrijp ik goed dat je een nieuwe baan hebt?? Goed man!!
Waar en wat doe je dan?
Ben benieuwd.

Nou meiden ik hoor het wel weer!
Knuf Gerrie.

Hoi GGk

gefeliciteerd met je zwangerschap

ik ben sinds een week op dit forum ben sinds juni bezig om zwanger te worden maar de pech is dat ik sinds ik 25 maart ben gestopt met de pil niet meer ongesteld ben geweest huisarts zegt kan lang duren of niet meer komen maar wil niet zeggen niet zwanger zou kunnen worden maar denk dat ik zo geen eisprong heb ben aan het temperaturen bijna een maand al maar zie niet echt iets dat op een eisprong lijkt
hoe lang heb jij erover gedana om zwanger te worden??

groetjes nadia

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 08:30:21'));

Hallo meiden,

Hier ben ik nog even voordat ik aan het werk ga. Hoe gaat het met jullie allemaal?

Liefs Yvonne

Hoi yvonnen

bij mij helaas nog geen verandering nog steeds niet ongetsld al dacht ik gister aan buik te merken zou komen maar helaas zeker verbeelding

nadia

Hoi yvonnen

bij mij helaas nog geen verandering nog steeds niet ongetsld al dacht ik gister aan buik te merken zou komen maar helaas zeker verbeelding

nadia

Hallo Nadia,

Hou je temp. maar in de gaten, want het zou ook je eisprong kunnen zijn. Dat lijkt verdacht veel op ongipijn. Ik hoop het voor je meid!   Jammer dat er nog niks is veranderd.

Liefs Yvonne

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 08:42:10'));

Goedemorgen meiden!

Ik ben er ook weer. Nog 4 dagen en dan lekker vakantie!

Liefs Evelien

Oh lekker zeg Evelien! Bijna vakantie!

Liefs Yvonne

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 09:26:00'));

Goedemorgen!

Daar ben ik ook weer.
 Vandaag ben ik heel de dag alleen. Lekker rustig. Lekker beetje mijn eigen gang gaan. Hoop dat  ik niet al te misselijk wordt. Anders ga ik gewoon naar huis hoor.

Hey maar Suus, begrijp ik goed dat je een nieuwe baan hebt?? Goed man!!
Waar en wat doe je dan?
Ben benieuwd.

Nou meiden ik hoor het wel weer!
Knuf Gerrie.

Hallo Gerrie,

Ik hoop dat je niet al te misselijk bent geweest vandaag!

Ja Suus werkt weer sinds gisteren. Ze komt misschien vanavond nog, maar morgen sowiezo want dan is ze vrij

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 14:35:33'));

Hoi yvonnen

nadia

Hallo Nadia,

Hou je temp. maar in de gaten, want het zou ook je eisprong kunnen zijn. Dat lijkt verdacht veel op ongipijn. Ik hoop het voor je meid!   Jammer dat er nog niks is veranderd.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ja dara was ik ook al op het hopen maar wil niet teveel hoop hebben morgen maar eens afwachten hoe mijn temperatuur is

En hoe is die met jou??

Nadia

Hallo Meiden,

Nadia, ja dat is ook zo, als je teveel hoop hebt is de teleurstelling des te groter als het niet zo blijkt te zijn. Laat het morgen maar even weten goed?

Ja bij mij is mijn ongi voorbij en nu heb ik het gevoel dat mijn ei er is, terwijl dat een beetje erg vroeg zal zijn. Ik kan nu niet temp. omdat we op het huis passen van iemand anders en ik heb mijn thermometer niet bij de hand. ZIt nu op dag 8 van mijn 27 daagse cyclus, dus voor mijn ei is het nog een beetje vroeg. Ik verwacht hem zaterdag of zondag pas. Nou we klussen in ieder geval door, kan toch geen kwaad he?

De plek waar ons huis komt is vandaag uitgegraven, dus joepie!!! Spannend, we krijgen er al zin in om te beginnen, maar ja dat mag nog niet omdat de vergunning nog niet rond is.

Mijn mannetje ligt nu  plat want hij heeft migraine. Zielepietje joh!

Hey Suus, ben benieuwd of je er vannavond nog bent! Misschien ben je wel helemaal afgemat van het werken! Haha, ben blij dat het je goed is bevallen!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne!

Zou wel erg vroeg zijn he, je ei..maar je weet maar nooit. Ik ben echt hevig ongi, echt niet normaal! Nou ja nu kan ik wel weer een nieuwe ronde in straks, dat wordt dan de 6de of de 7de al? Ik weet het niet eens meer...

Terug
Bovenaan