A
Anoniem
Guest
quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 09:26:00&apos
);
Goedemorgen!
Daar ben ik ook weer.
Vandaag ben ik heel de dag alleen. Lekker rustig. Lekker beetje mijn eigen gang gaan. Hoop dat ik niet al te misselijk wordt. Anders ga ik gewoon naar huis hoor.
Hey maar Suus, begrijp ik goed dat je een nieuwe baan hebt?? Goed man!!
Waar en wat doe je dan?
Ben benieuwd.
Nou meiden ik hoor het wel weer!
Knuf Gerrie.
Hoi GGk
gefeliciteerd met je zwangerschap
ik ben sinds een week op dit forum ben sinds juni bezig om zwanger te worden maar de pech is dat ik sinds ik 25 maart ben gestopt met de pil niet meer ongesteld ben geweest huisarts zegt kan lang duren of niet meer komen maar wil niet zeggen niet zwanger zou kunnen worden maar denk dat ik zo geen eisprong heb ben aan het temperaturen bijna een maand al maar zie niet echt iets dat op een eisprong lijkt
hoe lang heb jij erover gedana om zwanger te worden??
groetjes nadia
Goedemorgen!
Daar ben ik ook weer.
Vandaag ben ik heel de dag alleen. Lekker rustig. Lekker beetje mijn eigen gang gaan. Hoop dat ik niet al te misselijk wordt. Anders ga ik gewoon naar huis hoor.
Hey maar Suus, begrijp ik goed dat je een nieuwe baan hebt?? Goed man!!
Waar en wat doe je dan?
Ben benieuwd.
Nou meiden ik hoor het wel weer!
Knuf Gerrie.
Hoi GGk
gefeliciteerd met je zwangerschap
ik ben sinds een week op dit forum ben sinds juni bezig om zwanger te worden maar de pech is dat ik sinds ik 25 maart ben gestopt met de pil niet meer ongesteld ben geweest huisarts zegt kan lang duren of niet meer komen maar wil niet zeggen niet zwanger zou kunnen worden maar denk dat ik zo geen eisprong heb ben aan het temperaturen bijna een maand al maar zie niet echt iets dat op een eisprong lijkt
hoe lang heb jij erover gedana om zwanger te worden??
groetjes nadia