SYGE meiden 3

Ries ligt ook al plat, hij heeft last van zijn bilspier. Hij is vanmorgen naar de dokter geweest en hij moet rustig aan doen dus ik zou hem maar goed verzorgen vanavond!

Ben echt benieuwd hoe het op je werk is, Suus.

Hallo Evelien!

Ja vind ik ook een beetje vroeg, misschien toch ook wel niet hoor!
Oh jeetje heb je nu alles in een keer! Heb het zelf ook best wel heftig iedere keer. Nou ja kun je straks weer flink klussen. Ja jij nu de 6e of 7e ronde? Weet je nu wanneer je volgende NOD is? Wel lastig rekenen zo he? Nou we gaan deze ronde gewoon flink duimen en hopen dat het raak is! Of niet dan?

Dit is je laatste week voor je vakantie he? Lekker zeg, ....nog maar 3 dagen dan! Wanneer gaan jullie weg naar Oostenrijk he?

Liefs Yvonne

Als ik een cyclus heb van 28dagen, die heb ik natuurlijk niet maar dan zou ik de 18de mijn NOD hebben en 4 augustus mijn ei. Ik hou dat maar gewoon aan hoor anders weet ik het ook niet meer. Gezellig dat je er ook bent, hoe is het met je nieuwe kantoor?

Oh jee, die van mij is al weer uit bed, heeft een uurtje gelegen en flink saridon genomen en nu gaat het weer redelijk wat beter. In ieder geval te verdragen.

Ja dan moet je hem maar even flink verwennen hoor! ....en het is toch niet van het klussen gekomen he ?

Liefs Yvonne

haha! euhhh nee...van zijn werk! haha! Dat zegt de dokter tenminste..of het waar is??

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 19:26:48'));

Als ik een cyclus heb van 28dagen, die heb ik natuurlijk niet maar dan zou ik de 18de mijn NOD hebben en 4 augustus mijn ei. Ik hou dat maar gewoon aan hoor anders weet ik het ook niet meer. Gezellig dat je er ook bent, hoe is het met je nieuwe kantoor?

De mijne is 12 dus zijn we allemaal vlak na elkaar! Suus de 7e ongeveer geloof ik. Wel leuk ! Ja vind het ook gezellig dat jij er bent nu. Ik zat al te lezen hier en...verassing!
Wat een gezeur hier op het forum bij sommige onderwerpen he?
Ja en mijn nieuwe kantoor is super, alleen nog geen internet, telefoon en fax. Dan moet ik al bij Ray op zijn kantoor op het internet. Heb ik vanmiddag toch even nog gedaan.

Haha, gemeen he? Zit ik er een grapje over te maken! Niet vertellen hoor!

Nee, ik hou mijn mond, hihi! Weet je al wanneer je internet e.d. krijgt? Ik vind het ook leuk dat jij er bent. Ik snap al dat gezeur ook niet hoor. Ik heb er al bij eentje bijgezet dat wanneer iedereen maar van die topics opent hoe ongezellig het is dat het er ook niet gezelliger op wordt.

Terug
Bovenaan