SYGE meiden 3

Hallo meiden,

Nou slaap is ons niet gegund, we zijn er vannacht dus weer uitgebeld en Ray moest dus weer inspringen op het werk. Hij is er net weer en gaat zo nog even wat slaap inhalen. Dat is balen we wilden nog zoveel doen vandaag! Pppff maar nu komt het er niet zoveel van!

Hey Suus hoe gaat het met de tuin? Jammer dat het weer niet zo mooi is he? Heb je je goed vermaakt deze eerste week van je nieuwe werk?

Bij mij is het slag om het ei weer begonnen! We hebben niet echt gericht geklust, maar ja we zien wel wat het wordt deze ronde. Ik heb me voorgenomen me er niet zo druk om te maken. En dat lukt wel aardig hoor!

Als de bouwvergunning er de 2e week van augustus niet is gaan we nog even lekker weg naar Italie!!!! Heb ik eerlijk gezegd ook wel zin in hoor. Even uitrusten voordat de bouw begint en de drukke periode op het werk afsluiten!

Nou ik ga ook even liggen een boek lezen of zo!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Hoe is die? nu ben jij er zeker niet meer he???

Met mij gaat het.

hoe doe jij dat het proberen los te laten mij wil het nog niet zo lukken. Al wil ik dat komende maand wel gaan doen het op zijn beloop laten.

Hoe staat het met het huis??

Nadia

Hallo Nadia,

Ik ben er nog hoor!

Nou ik heb mezelf heel erg voorgenomen dat het vanzelf wel een keer raak is. Is het nu niet dan maar over een jaar. We gaan niet gericht klussen(hebben we nog nooit gedaan), alleen wanneer we zin hebben en dat is bijna elke dag. Ja gewoon mijn instelling veranderen....het komt van zelf wel een keer.

Hoe gaat het verder met jou? Het is voor jou ook moeilijker om het los te laten  omdat je met je werk er heel veel mee te maken krijgt he?

Ja ons huisje, daar kunnen we nog niet verder mee. Als de vergunning rond is gaan volop van start, maar ja  ....hoe lang duurt het nog?  

Liefs Yvonne  

Hoi Yvonne

Moest inderdaad vanmorgen even wat anders doen en was er inderdaad niet meer.

Ja ik zal wel vaak moeten klussen omdat ik niks kan peilen zit niks naders op he en maar hopen eisprong heb en niet alles voor niks nu ana het doen ben.

Ja hoort nu best veel mensen hier op het forum die zwanger zijn he en best allemaal redelijk snel dus er is wellicht nog hoop

Oh is er dan nog niks bekend van een termijn wanneer de vergunning rond kan zijn?

Hebben jullie je oude huis dan wel al verkocht of nog niet te koop staan?

Qua ruimte gaan jullie er zeker dan op vooruit of niet?

Nou tot snel en bedankt voor je positiviteit

Nadia

Hallo Nadia,

Je bent er weer! Haha!

Ja je leest wel van veel meiden dat het snel raak is, maar er zijn ook meiden die er iets langer over doen. Het geeft niet het komt vanzelf een keer.
Ja gewoon blijven klussen, dat kan nooit kwaad hoor! Ik hoop dat er snel verandering in komt bij je! Op welke dag zit je nu van deze cyclus/ronde?

Nee de vergunning is er nog steeds niet! Ik heb mijn woning vorig jaar oktober verkocht en Ray de zijne in februari. Nu zitten we tijdelijk in een huis van een kennis tot dat de onze klaar is. Maar waarschijnlijk gaan we bij de bouw wonen straks. Dat is makkelijker en lekker dichtbij.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan