SYGE meiden 3

Hallo Nadia,

Ja lange 1e ronde heb je als die nu maar eerst eens voorbij was he? Je ongi komt toch wel hoor vroeg of laat! Alleen die onzekerheid is niks he?

Ben je katholiek dan? Want ik weet dat die altijd missen houden ter nagedachtenis van overleden personen/dierbaren.

Nou dan ga ik duimen voor ons en jij bidden! Hoop dat het helpt!

Liefs Yvonne

Hey meiden!

Rustig vandaag hoor hier! Haha heb de hele dag niks gedaan! Lekker in mijn ochtendjas en trainingsbroek rondlopen! Ray moest er vannacht weer uit, dus geen goeie nachtrust gehad(3e keer deze week) en ik kan daar niet goed tegen! Maar nu lekker ingehaald allemaal!

Er gebeurt al van alles, steken, gerommel en opgezette borsten, gevoelige tepels! Ray maakte er nog een opmerking over vanmiddag of ik weer last had van mijn borsten of zo.  Je zou zeggen dat mijn eisprong dus toch vroeger was deze ronde! Snap er niks van maar we laten het maar op zijn beloop! Afwachten dus!

Liefs Yvonne

Hallo meiden!

Nou ik heb de neiging om goeiemorgen te zeggen, want ik ben net uitgeslapen!!
Ik heb de 3 nachten met gestoorde nachtrust ingehaald hoor! Heeerrrlijk!!!!!

De pijn onderin mijn buik is helemaal weg, ik denk dat het toch mijn ei geweest is. Ik weet alleen niet of dit het einde was of dat ik daarna nog 24 uur om te klussen heb? Gistermorgen nog geklust, dus is ook goed toch?

Nou doei doei,

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ja de dag na de eisprong ben je ook nog vruchtbaar zeggen 3 dagen ervoor en 1 dag erna dus wie weet ik hoop het voor je

gister na de mis nog een extra kaarsje aangestoken dus hopelijk helpt het

Ben inderdaad katholiek jij niet??

Heb sinds gistermiddag opeens erge last van mijn linkerkaak en wang heb waarschijnlijk een ontsteking daar ergens zitten erg shit kan mijn mond bijna niet open doen en eten gaat ook al lastig alles bonkt vanacht er niet door kunnen slapen shit. Maar wil niet naar de HA ben bang dat weer antibiotica wordt dan en weet niet of dat slecht zou zijn en tegenwerkt om zwanger te worden wat denk jij??

Bij jou ook zon vies weer hier hele dag al aan het regenen en erg donker niet erg oppepend weer

Nadia

Hallo Nadia,

Nou ik hoop ook dat het helpt hoor! En nee ik ben niet katholiek, maar mijn mannetje wel. Ik geloof wel dat er iets is, maar heb niet de behoefde om naar de kerk toe te gaan.

We hebben ons best weer gedaan met klussen, dus is het weer eens afwachten deze ronde.

En ik ben bang dat je verstandskies is ontstoken, want dat heb ik dus vorige maand ook gehad. Wat jij beschrijft had ik ook en ik ben toen ook naar de huisarts gegaan en toen verwees die mij naar de tandarts. Ze hebben de kies er toen gelijk uitgetrokken gelukkig. Daarna nog een dikke week last van gehad. Ik heb toen ibuprofen moeten slikken, dat was niet anders. De pijn was te groot. Ik heb er te lang mee rondgelopen, dus als ik jou was dan zou ik morgen direct de tandarts bellen.
Voel maar eens aan je verstandskies, kijken of die zeer doet.

Liefs Yvonne

Hallo Nadia

Als je voorover bukt dan klopt het nog meer, tenminste dat had ik. Het gevoel of er een bal in je kaak zit.

Ja het is hier ook alleen maar regen en nog eens regen! Bah niks aan joh!

Liefs Yvonne

Nou meiden, ik ga maar eens naar bed nu!

Welterusten en tot morgen

Doeidoei, liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Nee kan niet van de verstandskeis zijn wnat die heb ik niet meer paar jaar geleden al operatief verwijderd is nu gelukkig al minder en weet bij mij dat het zwakke plek is door stress enzo

En wellichtw at verkouden erbij dus kijk nog even aan en anders even langs HA ja

Bedankt voor het meedenken

nadia

Terug
Bovenaan