SYGE meiden 3

Hoi Hoi,

Wat is het hier rustig zeg! is iedereen op vakantie?

Wat vervelend Nadia die pijn in je mond, ben je al bij de huis/tandarts geweest?
Het is trouwens niet erg om pijnstillers te nemen als je bezig bent met zwanger worden als je je maar aan de dosering houdt.

Wat doet jou vriend voor werk Yvonne, als hij zomaar uit bed word gebeld?
Voor ons zijn de spannende 2 weken aangebroken...ik hoop voor ons en anderen dat het raak is.

Ik moet woensdag weer aan het werk helaas, ik kan hier wel aan wennen hoor die vakantie! maar ja helaas.

Iris

Hoi Iris

Nee ben nog niet bij ed HA geweest maar heb vandaga al wat midner alst bij mij vaka ook teken van stress en is dat gevoelige plek

Nou spannend voor jou dus. Ja ik kan nooit iets pijlen omdat ik al dik 4 maanden niet ongesteld ben egweest dus erg vervelend en ook best eng of er niks mis is volgend HA kan het zo alng uitblijven en mag dus pas in september terug en zou ik naar de gyneacoloog mogen gaan

nadia

Hoi Nadia,

Ja dat is idd erg beroerd dat je niet ongi wordt! weet je helemaal niet waar je aan toe bent. Is het niet zo dat als je na een half jaar nog niet ongi bent dat je dat een medicijn of een hormoon ofzo krijgt om het allemaal op gang te helpen?
Hoe lang heb je de pil geslikt? ikke 11 jaar en ik was wel erg blij dat ik gewoon ongi werd. 1e x na 25 dagen en de 2e netjes 28 dagen. ik hoop dat dat zo blijft maar nog meer hoop ik natuurlijk dat het weg blijft.
Een hoop hoop maar ik hoop voor jou dat je maar snel ongi mag worden!

Liefs Iris

Hoi iris

ja klopt ja ik mag in september als ik het dan nog niet ben terug naar de HA en dan gana ze het inderdaad opwekken maar hoop dat ik het van te voren nog gewoon natuurlijk wordt of zwnager ben natuurlijk ben niet zon voorstander avn weer hormonen

nadia

Hallo meiden!

Ik hou het kort, want ben weer moe moe moe! T is nog erg vermoeiend allemaal voor mij, dat vroege opstaan en dan alles nieuw! Maar het gaat al best goed vind ik zelf, heb vanmiddag de hele middag alleen op het brood gestaan!
Nou mijn NOD komt weer in zicht, ergens eind deze week of begin volgende week.... maar denk niet dat het deze ronde raak is....!

Ik heb nu ook last van mn verstandskies.... lijkt wel een virus haha!
Denk dat ie ontstoken is, want kan mn mond niet zo ver open doen en met eten doet het de meeste pijn en als ik voorover ga staan doet het inderdaad ook pijn.....
Maar ik heb dit onder ook gehad en toen ben ik er nooit mee naar de tandarts geweest eigenlik! is vanzelf over gegaan.... flink spoelen met Listerine en Ibuprofen slikken.... probeer het eerst zo, mocht het deze week niet beter worden, dan wel ff tandarts bellen... maar vind t t een beetje lastig omdat ik ook bijna op vakantie ga en wil dan niet teveel pijn hebben van het trekken ofzo.... het is nu nog wel vol te houden namelijk!

Nou ik ga er nu ff weer vandoor!
ps: wat zijn er weer veel zwanger he/!

Hallo Meiden!

Suus, wat verevelend dat je moe bent! Nou het is voor een goed doel he? Alles is nieuw en je moet er vroeger voor opstaan, ja daar moet je even aan wennen. Hey vervelend ook van je kies! Ik dacht ook dat het bij mij vanzelf zou overgaan en ben toen pas anderhalf week later bij de tandarts geweest en toen daarna nog een dikke twee weken last van gehad. Weet je zeker dat je niet wilt gaan? Straks zit je ermee op vakantie.
Ray moet vannacht weer zelf rijden! Dezelfde  chauffeur belde vandaag dat ie niet weer komt. Die heeft ons vorige week ook al 3 keer laten zitten!!!
Mijn zus is vanmorgen ongi geworden! Ook balen!

Iris, mijn vriend heeft een transportbedrijf en  ze rijden naar supermarkten met brood. Er zijn 9 chauffeurs in dienst. Dus we staan altijd stand by als iemand niet op komt dagen of als de productie van het brood achter loopt. We hebben ook een kachel-en haardenzaak en een boxenverhuurbedrijf en als daar alarm af gaat moeten we ook kijken. We zijn de eerste die gebeld word.  Ik heb een administratiekantoor en daar heb ik ook alarm, dus ja best wel een druk leven hebben wij. Ook nog een vastgoedbedrijf, maar daarvoor hoeven we s'nachts gelukkig het bed niet uit.

Nadia, oh jee ik dacht echt je verstandskies joh! Gelukkig dat het iets minder wordt die pijn. Je kunt zo'n last hebben van ontstekingen! Ppff!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan