SYGE meiden 3

De woning wordt wel groot, met een kelder er onder. Hij heeft hoogteverschil, de voorkant wordt op straathoogte en achter loopt het naar beneden. Daar krijgen we een veranda achter. Heel mooi! De inhoud is 1000 m3 ongeveer en dat mocht dus niet. De inhoud mocht iets van 600 of 800 ik weet het niet precies.

Hoi Yvonne

Ja ik ben er inderdaad weer best verslavend dit moet ik zeggen

Ja ik zou het niet weten welke dag van de cyclus of ronde ik nu zit dat vind ik het vervelnds eraan dat ik nisk kan zeggen of weten lees hier overal ik kan dan testen dan is mijn NOD maar daar kan ik helaas niet over meepraten kan alleen meer tellen dat ik 4 juni gestart ben met zwanger proberen te worden dus nu zijn 2 maanden om zijn nu bijna 9 weken bezig welke ronde zou ik dan zitten bijna 3 neem ik aan he?

Oh heb je dus nu dadelijk wle dubbele lasten voor het huis of niet?? want neem aan voor nieuwe huis al hypotheek ana het betalen bent of niet

nadia

Nee gelukkig geen dubbele lasten, we hoeven niks te betalen in het huis waar we nu zitten. Alleen G/W/E en dat hebben we bij ons nieuwe huis nog niet.
Voor het nieuwe huis ook nog amper omdat we nog een bouwdepot is, hoe leger deze wordt hoe meer we moeten betalen.

Ja verslavend is het hier he? Haha heb ook nergens geen zin in vandaag.

Wat was de 1e dag van je laatste ongi? En dat was je eerste ronde he?

Hoi Yvonne

23 maart heb ik mijn laatse pil genomen en werd daar dus gewoon 27 maart ongesteld door wel toen bijna 2 weken ongetseld geweest op laatt wel maar beetje maar toch langer dan normaal. heb toen tot 4 juni gewacht en zijn toen pas voor de ëcht begonnen. Dus snap je kan echt niks zeggen

Oh dat is wle fijn geen dubbele lasten te hebben wnat dat lijkt me het ergst en zwaarst om 2 huizen te moeten betalen

nadia

Hallo Nadia,

Je zit nog in je 1e ronde dan en dan op dag (5 +30+ 31+ 30+ 28 =) 124   van je cyclus.
Als je niet meer ongi geweest bent in tussentijd dan of ook niet een klein beetje bloed bent verloren. Ik denk dat je goed ongi geweest bent twee weken lang. Dat heeft met ontpillen te maken gehad. Is lastig te zeggen he zo? Heb dit wel vaker gelezen van meiden dat het gebeurt, maar uiteindelijk komt je ongi wel hoor! Het blijft afwachten!
Heel vervelend!

Ja dat scheelt hoor geen dubbele lasten!

Liefs Yvonne

hoi yvonne

ja zo heb ik het nog niet bekeken, dacht dat ik al naar ronde 3 ging ivm met 3e maand al bezig. want nu begin ik aan de 3e maand met proberen.
Maar jouw benadering kan misschien ook kloppen, maar dit betekent dan dat ik nog geen eisprong heb gehad volgens jou??

nadia

Nee joh de rondes zijn de periodes tussen de ongi's, dus als jij nog geen ongi gehad hebt betekent dit nog steeds de eerste ronde. Ik zeg niet dat je nog geen ei hebt gehad. Dat weet ik niet, die is altijd halverwege je cyclus ongeveer. Heb jij een cyclus van 28 dagen dan heb je je ei ronde 14e dag na de 1e dag van je ongi. Jij zit nu op 124 dagen, maar je weet niet of je je ei al hebt gehad, dus kun je er verder nog niks over zeggen.
Dat is erg vervelend.

Hoi Yvonne

Oh ja nu begijp ik het nou lange ronde 1 dan he (Poeh)
Het is ook allemaal zo ingewikkeld he wordt je gek van hoe je lichaam toch raar kan reageren. Maar ja maar rustig blijven en afwachten he

Ga vanavond naar de kerk hebben een mis voor mijn opa december 2006 gestorven en was vandaga zijn verjaardag

Zal voor ons bidden

nadia

Terug
Bovenaan