quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 19:10:16&apos

);
Ja wat een naar mens he? Nu is ze zelf zwanger en heeft ze ook voor haar NOD getest?? Nou ja beter dat ze hier verdwijnt!
Wanneer gaan julli op vakantie? ik begrijp best dat je er niet appart voor vrij wilt nemen! Had ik ook niet gedaan. Nu ga ik voor je duimen hoor dat het minder wordt voor woensdag!
En natuurlijk voor je NOD ook!!! Weet je ik heb ook altijd de laatste dagenvoor mijn NOD het gevoel dat het niet zo is, terwijl het gevoel er daarvoor wel is. ZO stom! Nou ja dat is natuurlijk ook weer niet zo stom, want ik denk ook wel dat het zelfbescherming is. Want als je dan wel zwanger bent is het een superverassing! En wordt je ongi dan denk je "zie je wel had het wel gedacht". En ja dan ben je voor bereid en komt de teleurstelling veel minder hard aan. Vind ik dan.
Ja joh mijn zus baalt wel, maar ik heb haar vandaag maar even gelaten. Ik vraag haar morgen wel even hoe of wat? Ik weet het nu niet eerlijk gezegd.
Liefs Yvonne
Maar toch zeg ik dat ik doorga naar de 4e ronde hoor! Ben er ook weinig mee bezig geweest, doordat ik toch even getwijfeld heb, we hebben ook niet volop geklust rond mn ei namelijk..... geloof 2 dagen ervoor..... dus zowiezo een iniminiekansje dan al!
Wij gaan vandaag precies over 3 weken weg! schiet al mooi op!
Jullie gaan misschien ook nog even lekker weg he/! weet je er al iets meer over?