quote: ir77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 19:17:34&apos

);
Hoi Suus,
Nou bijna... ik heb m tegelijk met Yvonne op ± 11 augustus.
Best druk zo in je eentje op een afdeling staan! Is het brood en de kaas 1 afdeling of echt apart want als je dat er ook nog bij hebt...
Meestal doen mensen zo negatief over in een supermark werken maar ik moet zeggen dat ik dat toch 1 van mijn leukste banen heb gevonden. Nou was de sfeer bij ons ook altijd wel gezellig onderling en met de klanten(veel vaste klanten dat is het leukst).
Ik werk nu al zo'n 6 jaar bij keurslagers en ik ben er wel een beetje klaar mee. Het liefst zou ik iets heel anders willen doen maar ja wat. en dan is er nog het verhaal van het zwanger worden. Dat vind ik dan wel een erg grote gok.
Klopt helemaal, krijg heeeeeel veel negatieve reacties dat ik in supermarkt werk, heb namelijk een HAVO diploma en een MBO+ diploma en dan word het werk in een supermarkt vaak gezien als iets heel laags.....
Maar ik doe het al vanaf mn 15e (als bijbaan toen nog hoor!) en mijn vader heeft het ook altijd gedaan, nu nog, en mn ouders hebben 6 jaar lang zelf een supermarkt gehad, dus ik zeg altijd maar zo, het zit in mn bloed, zou eigenlijk niets anders willen!
Moet zeggen dat het vers me tot nu toe wel het best bevalt, heb hiervoor kassa en kw gedaan. Vers is toch meer variatie!
Nee bij ons is het te druk nu om en het brood en het kaas en de vleeswaren in de gaten te houden, want ik werk in Ommen, een behoorlijk toeristisch dorp en aangezien het nu vakantie is, gaat dat echt niet! Straks als de vakantie voorbij is misschien wel hoor, weet ik eigenlijk niet! Dit is pas mijn 2e week daar namelijk!
Bij wat voor supermarkt heb jij gewerkt dan? En op welke afdeling??
Snap ook wat je bedoelt met dat je misschien wel wat anders wilt maar ook graag zwanger wilt worden! Ik werk er nu dus ook nog maar net en heb ook even getwijfeld of we neit beter even konden wachten..... maar heb toch besloten om er de volgende ronde weer helemaal voor te gaan!