SYGE meiden 3

Ja dan helemaal ja als je wel goeie opleidingen hebt gedaan vinden ze het helemaal belachelijk. Ik heb bij de AH gewerkt, eerst op de slagerij afdeling. Dat was er nog 1 met een slager met vitrine dus niet alles voorverpakt. en later ook kassa en vakken vullen, dan wisselde het af. Als ik het er zo over heb zou ik dat best wel weer willen doen, maar ja ik ben 30 jaar en als je ziet wat er tegenwoordig in de supermarkten werkt...dan ben ik te oud denk ik. Hoe oud ben jij eigenlijk?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 19:28:49'));

Dank je Suus !! Ik vind het stiekum zelf ook wel een beetje verdiend en die laatste 2 weken maakt ook al niet meer uit, want we wachten al vanaf 4 januari er op. Eerst kon ik er niet op wachten en nu denk ik laat ie dan maar 2 weken langer wegblijven! ssssstttt niet zeggen

begrijp je helemaal hoor!
vind dat het best eens gezegd mag worden dat jullie het verdienen hoor!
even lekker niets! rust je goed van uit, en misschien lekker klussen dan! wie weet he?!

Jammer hoor Iris dat jullie niet op vakantie zijn geweest! Ja dat is echt leuk dat die mensen zo vrolijk zijn!

Wat maakt het nou uit wat voor werk je doet? Als je je er maar goed bij voelt vind ik!
Ik vind het ook bullshit hoor, iedereen die werkt verdient gewoon waardering toch!

quote: ir77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 19:29:06'));

Ja dan helemaal ja als je wel goeie opleidingen hebt gedaan vinden ze het helemaal belachelijk. Ik heb bij de AH gewerkt, eerst op de slagerij afdeling. Dat was er nog 1 met een slager met vitrine dus niet alles voorverpakt. en later ook kassa en vakken vullen, dan wisselde het af. Als ik het er zo over heb zou ik dat best wel weer willen doen, maar ja ik ben 30 jaar en als je ziet wat er tegenwoordig in de supermarkten werkt...dan ben ik te oud denk ik. Hoe oud ben jij eigenlijk?

IK ben 25 en ben toch aangenomen, het gaat tegenwoordig weer beter in de supermarktenbranche hoor! Waar ik nu werk, wilden ze juist graag een wat ouder iemand hebben! en ik zou zeggen, gewoon solliciteren want supermarkten kunnen op het moment erg moeilijk aan personeel komen! Tenminste hier wel, weet niet waar jij vandaag komt?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 19:32:37'));

Wat maakt het nou uit wat voor werk je doet? Als je je er maar goed bij voelt vind ik!
Ik vind het ook bullshit hoor, iedereen die werkt verdient gewoon waardering toch!

Ja maar zo denkt lang niet iedereen erover helaas, je moest eens weten hoeveel negatieve reacties ik heb gehad hoor! Had er altijd wel moeite mee, maar nu niet meer, ik weet dat ik mijn werk met plezier doe en dat kan lang niet iedereen zeggen ha!

Het weer is hier ook knudde, terwijl ze idd. gezegd hadden dat het beter werd! Dat zeiden ze gister eigenlijk ook en toen werd het ook niks! Ik loop gewoon in een trui rond! Niet normaal heb het gewoon koud en dat eind juli/ begin augustus!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 19:34:47'));

Het weer is hier ook knudde, terwijl ze idd. gezegd hadden dat het beter werd! Dat zeiden ze gister eigenlijk ook en toen werd het ook niks! Ik loop gewoon in een trui rond! Niet normaal heb het gewoon koud en dat eind juli/ begin augustus!

Ik heb het ook koud! Zat net al te twijfelen of ik de verwarming aan zou doen! zo koud heb ik het! IK heb ook een trui aan hoor!
Vanmorgen in de auto had ik de verwarming ook volop, maar ja toen was het ook nog maar kwart over 6 he?! dan is het ook vaak nog wel een beetje koud!

Terug
Bovenaan