SYGE meiden 3

Ja maar zo denkt lang niet iedereen erover helaas, je moest eens weten hoeveel negatieve reacties ik heb gehad hoor! Had er altijd wel moeite mee, maar nu niet meer, ik weet dat ik mijn werk met plezier doe en dat kan lang niet iedereen zeggen ha!

Zo is dat hoor, trek je dat gezeur maar niet aan. Vind dat zo'n onzin dat gezeur. Dat zijn weer bemoeienissen van anderen waar ze niks bij nodig hebben! Jij hebt er plezier in dat is het belangrijkste toch?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 19:36:56'));

Zo is dat hoor, trek je dat gezeur maar niet aan. Vind dat zo'n onzin dat gezeur. Dat zijn weer bemoeienissen van anderen waar ze niks bij nodig hebben! Jij hebt er plezier in dat is het belangrijkste toch?

Ik denk dan altijd maar, die mensen zijn gewoon jaloers omdat ik fluitend naar mn werk ga en zei niet haha!

Ik woon sinds ruim een jaar in noord holland vlakbij Hoorn. Hier voor woonde ik in Friesland.. ja de liefde brengt je op de raarste plaatsen.
Ik ben het helemaal met je eens hoor Yvonne, iedereen die werkt verdient respect daarvoor , maakt niet uit wat diegene doet, al issie putjeschepper...moet ook gedaan worden!

Nog maar 2 weken! dan is het niet gek dat je zo moe bent steeds, Al die nieuwe dingen die op je afkomen! Heb je wel leuke collega's?

quote: ir77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 19:40:31'));

Ik woon sinds ruim een jaar in noord holland vlakbij Hoorn. Hier voor woonde ik in Friesland.. ja de liefde brengt je op de raarste plaatsen.
Ik ben het helemaal met je eens hoor Yvonne, iedereen die werkt verdient respect daarvoor , maakt niet uit wat diegene doet, al issie putjeschepper...moet ook gedaan worden!

Nog maar 2 weken! dan is het niet gek dat je zo moe bent steeds, Al die nieuwe dingen die op je afkomen! Heb je wel leuke collega's?

Tja ik weet niet hoe de situatie daar is qua werk.....
Ja precies, moet nog wennen aan het vroege opstaan, beginnen namelijk al om 7 uur en dan zit ik om kwart over 6 al in de auto en werk tot 5 en ben dan rond kwart voor 6 thuis!

Collega's zijn erg leuk, vooral het werken met mn zusje is erg leuk haha!
De bedrijfsleider ken ik ook nog van de tijd die ik bij een andere super de boer heb gewerkt want toen was hij daar bedrijfsleider en een jongen die daar toen ook werkte werkt nu ook in Ommen, dus helemaal vreemd was het gelukkig niet! VInd ik wel altijd eng om ergens nieuw binnen te komen!

Haha ik heb mijn trainingsbroek er even bij aan gedaan! ....en pantoffels!
Zo lekker mijn mannetje staat nu te koken.....mmmm dat is geweldig!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 19:47:28'));

Haha ik heb mijn trainingsbroek er even bij aan gedaan! ....en pantoffels!
Zo lekker mijn mannetje staat nu te koken.....mmmm dat is geweldig!

en wat eten we dan??????

Terug
Bovenaan