SYGE meiden 3

Haha ja dat is goed Suus! Tot morgen en slaap lekker voor straks he?

Doei doei, liefs Yvonne

Is goed werkze morgen! en nog een gezellige avond allemaal, ik ga er ook maar weer vandoor. tot morgen maar weer!

quote: ir77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 19:58:46'));

en wat doet jou mannetje Suus?

ehm dat is een lastige vraag hoor haha!
hij werkt bij imtech ken je dat? is een heel groot bedrijf ook wereldwijd!
hij is nu monteur, maar hij wil graag verder voor projectleider!
hij was afgelopen week ook projectleider omdat de andere met vakantie was, nou hij vond het helemaal geweldig haha!
maar hij werkt dus ook op projectbasis zeg maar, dan een paar weken een project hier dan weer een project daar, vandaar dat hij nu dus in lelystad zit, hij houd heel erg van die afwisseling! die bedrijven zijn wel allemaal imtechbedrijven of dochterbedrijven ervan.
Via zijn baas doet hij ook nog een opleiding, hij heeft al zoveel opleidingen gedaan de afgelopen tijd niet normaal meer joh!
Allemaal betaald door de baas! Heerlijk he!
Jouw man is taxichauffeur toch, begreep ik dat net goed?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 20:01:03'));

Haha ja dat is goed Suus! Tot morgen en slaap lekker voor straks he?

Doei doei, liefs Yvonne

ga nu echt hoor, anders kom ik weer niet weg haah!
doeidoei! jullie eet smakelijk en ook lekker slapen straks!

quote: ir77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 20:02:22'));

Is goed werkze morgen! en nog een gezellige avond allemaal, ik ga er ook maar weer vandoor. tot morgen maar weer!

jullie ook nog veel plezier vanavond!
misschien ben ik er morgenavond ook nog wel ff, ben woensdag toch lekker vrij!
doeidoei!

Zo dat is idd erg afwisselend! leuk zeg, helemaal mooi dat de baas de opleidingen betaald!
Ja Dieter is taxichauffeur en sinds vandaag ook planner, is m erg goed bevallen die eerste dag.

He ga nu maar lekker op de bank met je heeerlijke chocomel, spreek je snel doeidoei

Hey meiden,

We stonden al op pagina 2!!!!!!!!!!! Nou zeg! Ik denk snel maar even iets schrijven hoor!

Nou bij mij is het nu afwachten tot mijn NOD 12 augustus! Mijn ei is voorbij! Haha dat rijmt zeg! Voor mijn gevoel is het deze ronde niet raak. Zo raar, want de vorige maand heb ik er meer voor gedaan zeg maar. Maar je weet het nooit! .....afwachten!

Suus ik vind het toch spannend hoor voor je NOD!! Ik duim gewoon door!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan