SYGE meiden 3

Speklappjes, gebakken aardappels met spekjes en uitjes en mozarella met tomaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mmmjammie!!!

ja dat zijn dan lange dagen die je maakt! Werk je 40 uur in de week?
Ik werk er 34 dat vind ik meer dan genoeg. ik heb slechte ervaringen met 40 uur werken ik werd er letterlijk ziek van!
Dat is idd erg fijn dat je dan al wat mensen kent anders ben je meteen zo'n vreemde eend in de bijt.
Heb jij bij je sollicitatie verteld dat jullie bezig zijn met kindjes maken hihi

Ik vind dat ook niet zo hoor om ergens heen te moeten voor het eerst, maar ja in mijn werk merkt dat niemand(maar ondertussen)!!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 19:49:28'));

Speklappjes, gebakken aardappels met spekjes en uitjes en mozarella met tomaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mmmjammie!!!

hey das bijna hetzelfde als ons! wij hebben ook gebakken aardappels en speklapjes gehad!
alleen hadden wij er rundvlees salade bij! even snel en makkelijk want ik moest koken omdat marco nog later thuis was dan ik, hij is vandaag begonnen in Lelystad he?! Viel nog mee, ze doen er anderhalf uur over.... maar ja het is nu ook rustig ivm vakanties natuurlijk!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 19:51:03'));

Ik vind dat ook niet zo hoor om ergens heen te moeten voor het eerst, maar ja in mijn werk merkt dat niemand(maar ondertussen)!!

haah ja precies, bij jou merk je dat niet met je eigen zaak he?!

Haha ja dat zal niemand merken alleen de mensen die me kennen!

Hey grappig zeg hetzelfde eten bijna...Ja dat is gelukkig een voordeel voor Marco dat er veel op vakantie zijn en het rustig is onderweg. Gelukkig geen files he?
Och ja dan zijn julli ook laat
 met eten he?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 19:57:28'));

Haha ja dat zal niemand merken alleen de mensen die me kennen!

Hey grappig zeg hetzelfde eten bijna...Ja dat is gelukkig een voordeel voor Marco dat er veel op vakantie zijn en het rustig is onderweg. Gelukkig geen files he?
Och ja dan zijn julli ook laat
 met eten he?

ja inderdaad! maar vandaag lekker makkelijk gedaan! Marco zei net nog dat hij morgen zin heeft in iets goeds en verstandigs ahah! mag ie zelf koken want daar heb ik dan helemaalgeen puf meer voor joh!
word denk ik weer gebakken aardappelen, met sla ofzo hhaah! en een hamburger erbij hihi die hebben we nog over van het gourmettne haha!
maar ik ga er nu vandoor, lekker warme chocomelk maken en dan lekker nog even op de bank hangen! morgen weer vroeg op he?!

Terug
Bovenaan