SYGE meiden!

Hey meiden ik zat even op hyves en ik heb Suus en Gerrie lekker al gezien!! Evelien jij zet er vanavond foto's op? Haha dan ben ik nog een verrassing!!
Ja lijkt me ook liever lunchen en in de stad lopen/shoppen. Het is inderdaad voor ons best wel een lange rit zo'n 1,5 uur.

Ik vind 's ochtend ook prima hoor dan gaan we eerst de stad verkennen en daarna ergens lunchen. Ik woon gelukkig niet zover bij Utrecht vandaan. Zullen we onder het meededelingenbord afspreken op centraal?

Ja, dat vind ik best. Dragen jullie ook een witte roos in jullie knoopsgat? Haha grapje hoor!!! Hoe laat precies? 10 uur 11 uur? zeg het maar

hahaha ik dacht al, een witte roos??hihi. Gerrie en Susanne herken ik denk ik wel maar ja Yvonne is nog een verrassing..

haha ja witte roos in knoopsgat!! dat mededelingenbord is dat makkelijk te vinden dan? ben niet bekend op utrecht centraal!
gerrie en evelien ik kan jullie via hyves een mailtje sturen met mn mobiele nummer zodat niemand het ziet, en voor yvonne kan ik m wel even snel in mn profiel zetten als je er bent??

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 15:40:30'));

Ja, maar jij bent ook nog een verassing! Grappig he?

ik zie jou dan lekker als eerste hahaah!!!
spannend joh! kan soms best verlegen zijn bij onbekenden, maar komt vast helemaal goed! hier lijk ik een kletskous!

als we rond 10 uur doen, moeten we al hier om half 9 weg, dus om half 8 opstaan! is wel beetje vroeg.... zullen we 11 uur doen???

Terug
Bovenaan