SYGE meiden!

Ik kan ook wel even verlegen zijn in het begin hoor. Ben in het echt niet zo'n prater. Ik ben wel heel erg benieuwd of het klikt. Zou wel leuk zijn. Wel jammer dat we zover uit elkaar wonen..

Ja, ik ook ! Ik zal mijn mobiel er ook even opzetten oke? Dan moet je mij even je adres doorgeven, dan haal ik jou eerst op oke? Of moeten we een plek afspreken ergens zodat ik je makkelijk kan oppikken? Ik heb gelukkig navigatie in de auto dus dat scheelt die vind alles

Ja ik denk dat het wel makkelijker gaat zo, omdat we nu ook al zo veel kletsen! En ik heb dat ook wel een beetje, maar dat gaat helemaal goedkomen hoor. ben ik niet bang voor en 11 uur is best hoor

Meiden mijn mobiel staat in profiel, dus als jullie hem hebben laat het even weten dan haal ik hem er weer af.

Hahahahaha een witte roos!
Ja moest er ff om lachen.

Elf uur vind ik wel een mooie tijd.
En dan ff lekker kletsen en lunchen enzo. Even de stad in, terrasje pikken en dat soort dingen.
Lijkt me gezellig.

Onder het mededelingenbord.........jaja die mobiele nummers moeten maar uitgewisseld worden ben ik bang

gerrie en evelien ik heb jullie mijn nummer al gestuurd via hyves, moeten julli eeven in jullie inbox gaan kijken, die staat rechtsboven in, bij je naam enzo...

yvonne als jij m even in je profiel zet kan ik jou mijn nummer even toesmsen!
en is er een plek hier in coevorden die je makkelijk weet te vinden? dan ga ik daar anders wel naar toe, het maakt mij niet uit!
is 11 uur dan afgesproken?

Terug
Bovenaan