SYGE meiden!

Dan heb ik een probleempje, want mijn mannetje en ik hebben maar een auto. Dan kan hij niet naar huis toe. We wonen ook al een eindje van het werk af. We werken namelijk allebei in het zelfde gebouw.

Oke dan kijk ik morgen nog een keer, maar waar moet ik jou op zoeken?

Ik zet mijn volledige naam nmorgen wel even bij mijn profiel bij beroep. Kan je niet met het openbaar vervoer komen?

vrijdag 29 juni SYGE date!!
ow Yvonne als jij auto hebt is dat ook goed hoor, splitten we de benzine kosten! ik durf niet zo goed ver te rijden, is zo druk, dat ben ik niet gewend en die wegen ken ik allemaal niet....

ennuh je kunt evelien en gerrie wel vinden in mijn hyves vrienden lijst anders....

word t Utrecht dan?
11 uur of smiddags? wat doen we? het maakt mij niet uit dan!

als we willen gaan eten is het misschien wel handig om 's middags af te spreken. Of willen jullie wat anders gaan doen?

kunnen ook beetje de stad verkennen en lunchen? anders word het voor ons misschien savonds een beetje laat? utrecht is voor ons iets van anderhalf uur rijden en savons zit je dan met files.......
en ik moet wel zaterdag om 8 uur dan weer werken.....
wat een geregel he met 4 meiden uit het hele land haha

Ik woon in Zeeland.
Das een endje dus ook.
Utrecht is wat mij betreft prima hoor. Centraal station ook.

De tijd hangt af van wat we gaan doen denk ik.
Willen we 's middags wat drinken ('s ochtends afspreken)  en rond etenstijd naar huis of willen we wat drinken en dan eten ('s middags afspreken)?

Ik voel ook meer voor het 's ochtends afspreken en dan eind van de middag weer op tijd naar huis, want voor mij is het ook best een eindje.........
Ik ga dan denk ik maar met de trein, want anders zit ik met die files.....

Spannend man! Maar wel heel gaaf.
Tegen die tijd moeten we wel even mobiele nummers via de mail uitwisselen denk ik.
Wel handig......

Terug
Bovenaan