SYGE meiden!

Hahhahahaa ik begin het te snappen hoor!
Komt goed.

Ik ga nu even eten hier op mijn werk. Ik spreek (en hyves) jullie zo weer!

Knuf Gerrie.

eet smakelijk! en hyves heb jij zo door volgens mij! als ik kijk hoe ver je nu al bent!
evelien ben jij nog wel hier?
was jij nou vrij of op je werk?

Zo ben klaar met eten. Althans, heb dus alleen met mijn baas gegeten en dat is echt verschrikkelijk.
Tijdens het eten loopt ie dan gewoon weg en gaat ie ergens anders kletsen!
Bah bah. Gelukkig heb ik hier nog wat leuks te doen.

Ja gaat redelijk met hyves. Ben nu mensen aan het zoeken.
Lukt het bij jou al Evelien? Voeg je je toe bij mij?
Knuf Gerrie.

Nu al klaar met eten? Hoe lang heb jij pauze dan?
Wij hebben tussen de middag altijd een uur en sochtends en smiddag nog een kwartier koffie/rook pauze en als ik savonds moet werken nog weer een uur van 5 tot 6!
Geloof dat Evelien nu helemaal op gaat in de hyves, of ze is ook even aan het eten! was ze nou ook aan het werk, of was ze thuis? ik weet het niet meer... jij kunt haar trouwens ook wel toevoegen, moet je haar even in mijn vriendenlijst opzoeken en op haar foto klikken en dan kom je op haar pagina en staat er onder haar foto voeg toe als vriend!

Zijn er ook televisieprogramma's waar jullie altijd naar kijken?
Ik kijk elke maandag naar Grey's Anatomy en sinds kort weer op dinsdag naar Gilmore Girls, vond Julia's tango ook erg leuk, maar is nu einde seizoen1

trouwens die foto op jouw hyves waar boven staat oma met jerrel, dat is toch niet jouw oma? dacht dat het je moeder was, jullie lijken een beetje op elkaar.... is dan de oma van jerrel??

Normaal eten we ook veel langer, maar mijn baas loopt dan gewoon opeens weg. Ja laat dan maar hoor, dan ga ik wel weer achter mijn bureau.
Ongezellig.

Ik kijk ook naar precies dezelfde series als jij!!
Hahahaha.
Maadagavond: Grey's Anatomy en Big love (sinds kort)
Dinsdagavond: Gilmore Girls (sinds kort ook weer)
Donderdagavond: House (helemaal geweldig)
Vrijdagavond: normaal gesproken Lost, maar die is opeens weer weg.
Zondagavond: de Pfaffs soms.

Kan ik echt van genieten die series.

Terug
Bovenaan