SYGE meiden!

Oh ja, nee dat is niet mijn moeder. Dat is mijn schoonmoeder, dus de moeder van mijn vriend.

ik keek ook naar What about brian, kwam na Greys anatomy als ik het goed heb, maar dat is ook al weer een tijdje afgelopen!  Big love, was gister de 2e of niet? heb er bewust niet naar gekeken, dan moet ik die ook weer volgen haha!
verder kijk ik helemaal niet zo veel tv eigenlijk.... nu is het weer roland garros, ik vind tennis helemaal geweldig, alleen mijn favorieten zijn er uit dus is ook niet zo veel meer aan,

What about Brian keek ik ook ja, maar sporadisch.
De serie Big Love is wel heel goed hoor!!

Ik kijk ook niet veel tv, alleen die series dan 's avonds.
Overdag kijk ik nooit televisie.

Ben je vandaag vrij?

ja ben altijd vrij op dinsdag! heerlijk, werk 4 dagen in de week en af en toe de zaterdag erbij....
doe dan vooral savonds en in het weekend het huishouden zodat ik ook inderdaad lekker vrij ben!
maar eh, jij hebt net op mijn hyves gezet dat je het leuk vond om jonge ouders te ontmoeten!! hoop maar dat ik daar geen reacties op krijg.... kreeg net na jou ook een krabbel van een vriendin.. hoop maar dat ze het niet gelezen hebt! maar ik kan me er wel uitlullen hoor! zeg gewoon dat ik je in contact heb gebracht met iemand die ik ken die ook jong moeder is ofzo!

volgens mij heeft Yvonne het erg druk vandaag!
heb die andere topic even omhoog gehaald voor het geval hij te veel zakt!

Zo hier ben ik weer.Ik was ook even eten. Ben nu op mijn werk.Ik kijk eigenlijk niet zoveel tv. Soms wel films maar ik volg eigenlijk niks. Hyves is wel leuk, ik ga nog even wat meer vrienden opsporen en toevoegen.

Oh ja shit!!!!
Niemand weet het natuurlijk nog bij jou.
Wat stom van mij zeg!!!
Sorry hoor, ik sta daar dan gewoon weer helemaal niet bij stil he??
Echt heel stom.

Hey trouwens als je mensen zoekt he? Krijg je die mensen dan alleen te zien als ze daar toestemming voor geven?
Of als je je aanmeld bij Hyves kan iedereen je automatisch opvragen?

Volgens mij kan iedereen je gewoon opvragen maar weet het niet zeker hoor. Wel leuk hoor Hyves. Kreeg net een smsje van mijn man dat hij veel zin heeft in een gezinnetjes, lief he..

Terug
Bovenaan