SYGE meiden!

Volgens mij kan iedereen je gewoon opvragen maar weet het niet zeker hoor. Wel leuk hoor Hyves. Kreeg net een smsje van mijn man dat hij veel zin heeft in een gezinnetjes, lief he..

Aaaaah dat is wel erg lief van jouw mannetje.
Die van mij stuurt ook vaak van dat soort lieve berichtjes. En we mailen veel.
Leuk is dat he?
Hoe oud was je nu ook alweer Evelien en je mannetje?
(ik heb het idee dat ikdit echt al 20 keer gevraagd heb, maar onthoud het elke keer niet)

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 13:23:37'));

Oh ja shit!!!!
Niemand weet het natuurlijk nog bij jou.
Wat stom van mij zeg!!!
Sorry hoor, ik sta daar dan gewoon weer helemaal niet bij stil he??
Echt heel stom.

Hey trouwens als je mensen zoekt he? Krijg je die mensen dan alleen te zien als ze daar toestemming voor geven?
Of als je je aanmeld bij Hyves kan iedereen je automatisch opvragen?

dat weet ik eigenlijk niet... volgens mij kun je iedereen opzoeken maar jij hebt nu ook zo ingesteld dat alleen de mensen die in jou vriendenlijst zitten je fotos kunnen zien... dus dat kan niet iedereen zien, alleen die foto die je bij je naam hebt wel!

mijn mannetje sms nooit! heeft zn telefoon ook nooit bij zich.... moet ie van mij nu wel, want hij moet 2 avonden in de week naar school in groningen en is dan pas laat, je weet nooit of er onderweg een keer wat gebeurt dus moet m van mij wel meenemen nu en mij af en toe wat liefs smsen haha!
tot hoe laat moeten jullie werken vandaag? gerrie tot 5 uur toch?

Ik moet tot 5 uur werken. Ik ben trouwens 23 en mijn man is 29.

Hallo ben ik even weer. Jeeeettttjjjjjjeee zeg!!!! Ik kan niet alles meer lezen zoveel is er geschreven! Haha, ouwe kletswijven zijn jullie zeg! Ik zal eerst het laatste even lezen.

Liefs Yvonne

ik doe geen opleiding maar mn vriend! weet niet precies wat, erg he! wordt allemaal betaald door zn baas, hij is altijd aan het leren! was net klaar met vorige avondstudie en nu weer een, alleen deze is 2 en half jaar, ach hij is alweer bijna een jaar bezig dus schiet weer mooi op!
hij doet in ieder geval iets met werktuigbouwkunde en elektro!
kennen jullie het bedrijf Imtech? dat is een wereldwijdbedrijf en zit ook op verschillende plekker in NL, misschien hebben julli er wel eens van gehoord?

Terug
Bovenaan