SYGE meiden!

ALtijd leuk om ook het gezicht ff te zien met wie je allemaal praat :D

Maaike ik heb je hyves gevonden hoor :D
mijn hyves : http://hotlick.hyves.nl/

leuk dat jullie ook hyves hebben krijg je toch via de foto's een btje een beeld van iedereen!!

Goedemorgen meiden!

Zo weer een nieuwe dag. Vandaag werken tot 17.00 uur, daarna even boodschappen halen. Vanavond ga ik sporten want ik was gister niet geweest. We hadden even bij een tweedehans scooter gekeken maar het was helaas niks. Toen nog even langs mijn schoonouders geweest en ja toen kwam het er niet meer van om nog te gaan sporten dan dus vanavond maar. Het is gelukkig alweer bijna weekend. Ik ga zaterdag lekker shoppen in Breda en zondag komt mijn zus met haar vriend. Zij blijven eten dus dat is wel gezellig. Ik moet alleen nog even kijken wat ik ga maken, hebben jullie nog ideën? Nou ik hoor het wel. Fijne dag en als je werken moet werkse!

Liefs Evelien

Goedemorgen meiden,

Hoe gaat alles daar? Hier gaat t goed hoor! Vanochtend weer ffies een paar uurtjes werken, en vanmiddag weer lekker niksen..

@ Mariette21: Is inderdaad wel fijn als je toch een foto'tje van elkaar kunt zien, dan weet je in iedergeval met wie je klets.

@ Evie1983: Wat voor sport doe je eigenlijk? Fitness ofzo? Leuk joh dat je vant weekend lekker gaat shoppen in Breda! Tsjah een idee voor het eten voor als je zusje met haar vriend komt eten!? Kweetniej waar je precies van houd? Ik had laatst via de site van de AH een recept uitgeprint, zaten schnitzelreepjes, brocoli, knoflook, krieltjes, tomaat en peterselie in.. ergg lekker!

Nou meiden werkse iedereen en tot horens!
Liefs, Maaike

Ik doe fitness maar ga vanavond ook spinnen en soms doe ik ook bodypump of kickfun(soort kickboksen). Lekker dat je maar een halve dag hoeft te werken zeg. Wat doe je eigenlijk voor werk?

Hoihoi,

Ik zit nog op school. Ik moet nog de laatste paar weekjes stage afronden (mijn diploma heb ik al gehaald) en dan kan ik echt gaan werken. Verder werk ik int weekend en af en toe door de weeks nog bij de albert heijn, daar zit ik achter de kassa en ik ga daar binnenkort ook informatiebalie doen (sigaretten verkopen enz.)
Jij dan?

Liefs, Maaike

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-06-2007 21:11:23'));

Haha is wel leuk, ik zie Yvonne lekker als eerste gnagna! Maar Yvonne, zie jij er heel eng uit dan? Omdat je zegt dat ik mij als eerste rotschrik! Want dan weet ik niet of ik wel zo lang bij je in de auto durf hoor!

Hey Suus

Haha, ja ik denk het wel en ook dat je niet bij mij in de auto durft!!! Grapje hoor, he valt wel mee hoor dacht ik zelf!

Ik zal me eens beschrijven: Blond lang krullend haar, groengrijze ogen, mijn lengte is 1.76, gewicht 69 kilo, heb i.v.m. mijn werk vaak nette kleding, maar als ik thuis kom spring ik lekker in een trainingsbroek en 't shirt of trui. Ja, wat willen jullie nog meer weten, ik weet niks meer te vertellen eigenlijk.

Hallo meiden, ik ben er dus ook weer! Goeiemorgen allemaal! Moet weer werken tot 17.00 ongeveer, dus jullie komen mij vast nog wel een paar keer tegen vandaag!

Maaike wat lullig doen ze op je werk! Toch nog even weer proberen om je uren te korten! Laat het niet gebeuren hoor!

Liefs Yvonne

ik doe de boekhouding van een zand en grindhandel. Bestwel leuk werk.

Goedemorgen Yvonne!

Gezellig dat je er ook weer bent. Jij ook tot 17.00 uur werken, we hebben nog een hele dag voor de boeg.Nou werkse vandaag!

Hallo Evelien,

Ja, nog een hele dag te gaan! Ik vind boekhouden ook leuk werk! Ik moet vandaag nog wel veel doen, maar natuurlijk vind ik nog wel een paar gaatjes om hier te kijken. Het is zo verslavend he? Ik ga zo even op hyves kijken. Heb ik nog niet gedaan!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan