quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-06-2007 21:11:23&apos

);
Haha is wel leuk, ik zie Yvonne lekker als eerste gnagna! Maar Yvonne, zie jij er heel eng uit dan? Omdat je zegt dat ik mij als eerste rotschrik! Want dan weet ik niet of ik wel zo lang bij je in de auto durf hoor!
Hey Suus
Haha, ja ik denk het wel en ook dat je niet bij mij in de auto durft!!! Grapje hoor, he valt wel mee hoor dacht ik zelf!
Ik zal me eens beschrijven: Blond lang krullend haar, groengrijze ogen, mijn lengte is 1.76, gewicht 69 kilo, heb i.v.m. mijn werk vaak nette kleding, maar als ik thuis kom spring ik lekker in een trainingsbroek en 't shirt of trui. Ja, wat willen jullie nog meer weten, ik weet niks meer te vertellen eigenlijk.
Hallo meiden, ik ben er dus ook weer! Goeiemorgen allemaal! Moet weer werken tot 17.00 ongeveer, dus jullie komen mij vast nog wel een paar keer tegen vandaag!
Maaike wat lullig doen ze op je werk! Toch nog even weer proberen om je uren te korten! Laat het niet gebeuren hoor!
Liefs Yvonne