SYGE meiden!

Hallo Suus en Yvonne!

Ik zit ook zo'n beetje in ronde 8 en de eerste keer was het zo'n beetje in ronde 6 raak. Dus we doen er nu langer over! Balen.
Ik zou het geweldig vinden om  tegelijk met Yvonne zwanger te zijn want het is een hele bijzondere tijd die je tegemoet gaat en.... waar je heel erg van moet genieten want dat heb ik de eerste keer te weinig gedaan wegens drukte ( natuurlijk )

Groetjes Cindy

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2007 11:53:15'));

Als het aan mij ligt hebben we nog morgen de bruiloft, maar ja Marco heeft er niets mee en zegt dat als we dan toch ooit gaan trouwen wil hij dat ons kindje er bij is... dus wachten we denk ik op dat geld, hoeven we er verder ook niet speciaal voor te sparen... alhoewel, met de jurk die ik in mn hooft heb haha die kost ook nog wel wat denk ik!
leuk dat je zus er ook is!

Haha, ja heb ik haar toch aan het kletsen gekregen hier! En ja, het zou ook leuk zijn als we samen zwanger zouden worden. Voor opa en oma ook!! Haha.
Ja, ik wil ook wel graag trouwen en Raymond ook wel dus maar we hebben toch eerst het plannetje om ons huisje af te krijgen en dan zien we dat jaar erna wel. En ja als ons huisje af is gaan we naar parijs en hij zij dat als hij mij zou vragen dat op de ijfeltoren gaat doen of zo iets in die geest. Lief He ? Dus ik durf vast niet zo hoog en dan ga ik mee de ijfeltoren op en dan vraagt ie niet ! Haha dat is ook een manier om me er op te krijgen natuurlijk!

Liefs Yvonne

Hoi Cindy!

Allereerst welkom. Heel erg gezellig dat je ook met ons mee komt kletsen. Ronde 8 dat is al bestwel lang, hopelijk is het snel raak. Ik zit nu in ronde 5.

Gister had ik trouwens heel erg last van mijn buik vooral bij het plassen en rechts onderin. Vanmorgen had ik weer een steek vanuit mijn navel..Kan dit mijn ei zijn??

Ja, dat was wat bij Cindy, Ik heb daar de hele bovenverdieping nog geverft net voordat ze de babykamer kwamen controleren. Ze waren aan het verbouwen thuis en je raad het al dat liep flink uit! De deuren ontbraken allen nog toen ze kwamen, maar dat gaf gelukkig niet en het is uiteidelijk helemaal goed gekomen.

Hallo Evelien,

Het zou wel kunnen dat het je ei is heb je ook een beetje ongi-gevoel?

quote: Dita 2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2007 11:57:41'));

Hallo Suus en Yvonne!

Ik zit ook zo'n beetje in ronde 8 en de eerste keer was het zo'n beetje in ronde 6 raak. Dus we doen er nu langer over! Balen.
Ik zou het geweldig vinden om  tegelijk met Yvonne zwanger te zijn want het is een hele bijzondere tijd die je tegemoet gaat en.... waar je heel erg van moet genieten want dat heb ik de eerste keer te weinig gedaan wegens drukte ( natuurlijk )

Groetjes Cindy

Denk dat het zowiezo makkelijk is om er de 2e keer van te genieten, alles is dan wat vertrouwder en bekender, de 1e keer is alles nog nieuw en eng denk ik....
Hoe oud ben jij eigenlijk? 33? dacht net te lezen dat je 6 jaar ouder bent als Yvonne...

Nee niet echt een ongi gevoel alleen die steken en het was echt pijnlijk! Ik heb alleen 2 dagen niet geklust dus we moeten er vanavond maar even flink tegenaan gaan!haha!

Evelien, dat kan je ei geweest zijn inderdaad! Als dat zo is, ligt je NOD ook iets verder naar voren denk ik... dat is toch 2 weken na je ei... dan zou het eind juni zijn.... kunnen we echt tegelijk testen, al denk ik dat het bij mij deze ronde niet gaat lukken hoor
 ben niet in the mood om te klussen... hopelijk vanavond wel wat meer.....

hey yvonne, dat zou echt romantisch zijn he op de ijffeltoren?! Lijkt me gaaf joh!
heb je hoogtevrees? ik wel, maar ben wel bovenop de ijffeltoren geweest, is savonds echt heel mooi, heel mooi uitzicht over de stad! moet je echt doen hoor!

Terug
Bovenaan