SYGE meiden!

Hallo, zij is zes jaar ouder dan mij. maar ik heb net begrepen dat ze nog niet lekker ongestoord kan meekletsen. Er lopen te veel om haar heen, dus nog even geduld dat ze haar eigen bureau heeft   en dat niemand meer achter haar langs loopt. Haha, daar weten wij ook alles van he? Snel wegklikken als iemand in de buurt komt! Wat grappig Gerrie precies 1 jaar en 1 maand ouder dan jouw zoontje.

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2007 11:39:17'));

Hey hoi allemaal

Kruip weer even achter de pc, word ook zo gaar van dat gelig de hele dag..... alhoewel me dat wel beter bevalt dan zitten, dus ben zo weer weg hoor!
Heb zeker Gilmore Girls gekeken hoor! IK vind Chris eigenlijk wel leuk... ben niet zo fan van Luke, die vind ik nogal saai hahah!
Maar het is al bijna afgelopen he, nog maar een paar afleveringen, hoe moet dat nou verder zonder GG, kan toch niet......
Ik hoop zo dat jullie allebei positief nieuws hebben die vrijdag! en een paar dagen later wij ook, al denk ik niet dat het er voor mij inzit deze ronde, had gister geen puf om te klussen joh.... vanavond nog maar even weer proberen, geloof dat mn ei morgen of overmorgen is...
Hey en julli eook een financiele meevaller! Jullie worden ook nog rijk! Heb al een idee voor onze volgende date: babyshoppen in de PC Hooftstraat! hahah

lekker joh dat je al om 12 uur vrij bent, heerlijke korte dag! ik heb nooit halve dagen, maandag tot 6, woensdag tot 9, donderdag tot 5 en vrijdag tot 6, en dan ook nog om en om de zaterdag tot 6!
waar ik hiervoor werkte waren ze ook zaterdag avond open en dan moest je tot 8 ben wel blij dat wij dat niet hebben hoor!
Nou ga proberen een crackertje te eten en even weer liggen, ben zo duizelig en licht in mn hoofd.....

Hey SUUS!!!!!!!

Wat vervelend dat je je nog niet veel beter voelt zeg!!! Jullie worden rijker en ik armer!! Hoe kan dat toch! Haha nee hoor maar als je een woning gaat bouwen dan is het zo allemaal weg.

Liefs Yvonne

Ja dat hadden wij ook hoor, weet niet of ik het al eens verteld had maar wij hebben onze hele woning gestript en weer opgebouwd nou dit heeft ons ruim 20000 euro gekost hoor! toen hadden wij ook niet zoveel centjes meer, maar nu wonen we er ruim een jaar en hoeven er alleen nog kleine klusjes gedaan worden dus nu kunnen we weer flink gaan sparen, we zijn tenslotte nog 2verdieners met een lage hypotheek!
en dan die extra spaarplannen bij marco op het werk heerlijk!
mijn ouders hebben ook nog zo'n rekening voor mij lopen, die komt geloof ik met een jaar of 8 vrij en dan hebben we weer een heleboel centjes! daar kunnen we wel een bruiloft van geven!
je moet eerst investeren en dat verdient zich echt wel weer terug hoor, bij jullie ook!

Hallo Meiden,

Hier is dan de zus van Yvonne, ik wist al een poosje dat ze graag zwanger wilde worden en zij weet het ook van mij. Vaak zit ik op dit forum mee  te lezen en plotseling was daar een meisje die heel erg schreef zoals mijn zusje dat doet! hahaha dat vond ik wel grappig. Ik heb haar wel direct gevraagt of zij dat was. Dus ze weet dat ik af en toe meelees.
Zo ook vanmorgen en toen las ik het stukje met mijn kinderwagen met sportvelgen en toen moest ik zo lachen dat ik Yvonne een sms-je gestuurd heb.
Ik heb dus een Mutsy kinderwagen met sportvelgen! Wij hebben voor deze kinderwagen gekozen omdat mijn vriend en ik allebei vrij lang zijn en deze geschikt is voor langere mensen.
Mijn NOD is 21 juni dus een dag later dan Yvonne.

Ik zal voor jullie allemaal duimen dat het deze maand raak is zodat jullie met  het dagje weg flink kunnen baby-shoppen!

Groetjes Cindy

Ja, dat is ook zo hoor! Wat lekker zeg zo ´n spaarrekening van je ouders! Dus hebben we bruiloft over 8 jaar! Hahaha, daar hou ik je aan hoor!   Wij zullen ook eerst moeten investeren en we verdienen allebei goed dus dat gaat helemaal goedkomen!

Hey Cindy, welkom hier, leuk dat je ook komt meekletsen!!
Moest ook errug lachen om die kinderwagen met sportvelgen, wist niet eens dat dat bestond joh! als ik dat mn vriend vertel, wil hij ook zo een, weet ik zeker hihi!
Wat leuk dat jullie NOD haast tegelijk is, zou ook leuk zijn als jullie dan samen zwanger zouden zijn he?! Wel speciaal om dat met je zus te delen !
In welke ronde zit jij nu?

Groetjes Suus

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2007 11:51:36'));

Ja, dat is ook zo hoor! Wat lekker zeg zo ´n spaarrekening van je ouders! Dus hebben we bruiloft over 8 jaar! Hahaha, daar hou ik je aan hoor!   Wij zullen ook eerst moeten investeren en we verdienen allebei goed dus dat gaat helemaal goedkomen!

Als het aan mij ligt hebben we nog morgen de bruiloft, maar ja Marco heeft er niets mee en zegt dat als we dan toch ooit gaan trouwen wil hij dat ons kindje er bij is... dus wachten we denk ik op dat geld, hoeven we er verder ook niet speciaal voor te sparen... alhoewel, met de jurk die ik in mn hooft heb haha die kost ook nog wel wat denk ik!
leuk dat je zus er ook is!

Terug
Bovenaan