SYGE meiden!

Ja als het inderdaad mijn ei is geweest dan is mijn NOD ook eerder..Nou ja, ik zie het wel, ik wacht gewoon weer af..Ik zou het wel erg leuk vinden als het deze ronde raak is.

Ik probeer mij steeds te herinneren hoe ik mij voelde toen ik dus wel zwanger was en ik weet het niet meer! ( stom hé? ) Volgens mij heb ik wel last van mijn borsten gehad maar dit was volgens mij na die 4 weken.
Nu heb ik bijvoorbeeld weer een harde buik en vraag mij dan weer af: Zou dit iets betekenen? Zo'n laatste week is altijd maar weer afwachten!
Ik ben er nu wel meer mee bezig dan de  eerste keer, maar dat heeft ook z'n redenen.

Groetjes Cindy

Hoi Suus,

Ik vond het helemaal niet eng, het is juist een speciaal gevoel dat je een kindje krijgt. Dat gevoel dat je het misschien eng vind is direct over wanneer het zover is, voordat ik wist dat ik zwanger was vond ik het ook wel een beetje een eng idee.
Ik ben idd 33 jaar ( oud hé? )

O'ja Yvonne ik heb wel zin een feestje!

Cindy

quote: Dita 2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2007 12:12:09'));

Hoi Suus,

Ik vond het helemaal niet eng, het is juist een speciaal gevoel dat je een kindje krijgt. Dat gevoel dat je het misschien eng vind is direct over wanneer het zover is, voordat ik wist dat ik zwanger was vond ik het ook wel een beetje een eng idee.
Ik ben idd 33 jaar ( oud hé? )

O'ja Yvonne ik heb wel zin een feestje!

Cindy

LIjkt mij inderdaad allemaal heel eng, maar bedoelde ook meer dat alles nieuw is en je niet weet wat normaal is zeg maar... dat je je misschien eerder druk maakt om alles wat je voelt, zou ik wel hebben denk ik.... maak me nogal snel druk namelijk!!
Ach 33 is toch niet oud joh! Yvonne zegt zelfs al dat ze oud is!
Heb jij een meisje of een jongetje en hoe oud is hij / ij?

Hey meiden,

ik ga even eten. Ik ben er vanmiddag weer even. Voor degene die ook nog moeten eten: eet smakelijk!

Liefs evelien

ik moet ook even wat eten, maar lukt nog niet echt....
maar ga nu even weer liggen, word weer helemaal draaierig en warm enzo.... kom straks weer oke?!

doeidoei!

hoi,

ik lees nu al een tijdje met jullie mee en ik zou ook graag mee willen praten,vinden jullie dat goed?ik ben 25 en woon in hoorn(nh).

Hallo, ik heb net een stokbroodje roomkaas met sla gegeten, mijn vriendje had dat voor me meegenomen. MMMMMJJJJaaammmiiee.

Hallo Yasmine, welkom hier en je kunt gerust met ons meekletsen, het is hier errug gezellig. Wel een beetje chaotisch, want wie zei ook al weer wat? Haha, maar dat komt omdat we van kletskousen zijn hier.

Oh Evelien het is vast je ei wel, maar dan is niet altijd 14 dagen later je NOD, dat 14 cdagen telt alleen bij een cyclus van 28 dagen en het is dan ook nog een richtlijn. Ik zelf heb mijn ei ook vroeger gehad. Op zondag, terwijl ik volgens mijn cyclus dinsdag/woensdag moest hebben.

Suus, het zoontje van mijn zus heet Dyon en hij is heel lief en errug ondeugend!! Hij zegt zelf 'ik heet Dita'. Lief he? Dus noemen wij hem ook vaak Dita. Toen Cindy nog niet bevallen was noemden wij hem 'frummeltje', want toen wisten wij nog niet wat het zou worden. En zij dus stiekum wel! Hebben ze al die tijd wel geweten dat het een jongetje zou worden!

Terug
Bovenaan