SYGE meiden!

Ik baal ook als een stekker dat ik uitgerekend nu ziek ben, mn ei is morgen! denk ik....
Gister geprobeerd te klussen, maar ik kon het niet opbrengen joh! vanavond nog maar een keer proberen, zo zonde om daarvoor een ronde over te slaan!
moet je voor een jongetje of een meisje wat kopen?

Voor een meisje, ze heet Marilou. Hoop dat ik iets leuks kan vinden. Speelgoed van Duplo is ook wel erg leuk. Ik vind vast wel iets, hoop ik.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2007 10:33:10'));

Voor een meisje, ze heet Marilou. Hoop dat ik iets leuks kan vinden. Speelgoed van Duplo is ook wel erg leuk. Ik vind vast wel iets, hoop ik.

ja dat is inderdaad ook wel leuk! ik ga even weer liggen, ben beroerd en duizelig joh! als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat ik zwanger was haha maar ja dat kan het helaas nog niet zijn, dus houden we het maar op griep he?!

ik kom straks even weer kijken hoor!!

Hoii meiden,

Allemaal lekker geslapen?

Goh wat vervelend voor je zeg dat je je nog steeds niet goed voelt. Je zou idd denken aan een zwangerschap als je niet beter zou weten! Nou beterschap meid!

Voor het kraamcadeau.. Wij hebben toen mijn neefje geboren is, een besteksetje van winny the pooh gekocht en in de lepel,vork en het mesje de naam van het kindje in laten graferen. Vonden ze erg leuk!
Of een armbandje met de naam erin???
Succes ermee!

Leuk dat jullie iets af gaan spreken, laten jullie weten hoe het was?
Liefs, Maaike

Hallo!

Zo daar ben ik weer.
Lekker pauze houden en kletsen. Een collegaatje van mij is nu 5 maanden zwanger, dus het is wel leuk om daarover te kletsen, al verspreek ik mezelf af en toe dus hoop dat niemand nog iets vermoed!

Ik zei het van de Gilmore Girls Suus! Heb je nog gekeken gisteren?? Ik vind die Christopher zo'n onvolwassen eikel. En die Lorelai zou hem eens meer op z'n sodemieter moeten geven ipv zo meegaand.

Ik kom er vanochtend achter dat  ik vanaf 1 januari dit jaar gewoon al recht heb op salarisverhoging!!
Hahahahaha wat een fijne verassing! Dus ze gaan nu alles in orde maken en dan krijg ik die verhoging nog met terugwerkende kracht  vanaf januari!!
Dat wordt zo'n 600 euro! Das echt wel een leuk kadootje. Kunnen we sparen en misschien nog even op vakantie met z'n drietjes. In een huisje op de Veluwe ofzo. We moeten even kijken. Of gewoon lekker wat centjes opzij houden voor de baby en gewoon om wat extra te hebben.
Maar wel beter hoor! En dan dus meer salaris, nou het kan niet op, ben er zo blij mee!!

Suus, zou wel leuk zijn als je zolang kan wachten totdat je tegelijk met Evelien kunt testen. Dan testen Yvonne en ik tegelijk en jij en Evelien. Das wel gaaf zeg.

Ik heb zo het voorgevoel dat wij wel een leuk vriendenclubje hebben met z'n vieren dadelijk. Net als van die series die je op tv ziet weet je wel? Net als Rozengeur en Wodka lime enzo. Ook allemaal vier meiden.
Zo'n sfeer bespeur ik hier nu ook een beetje. En allemaal zwanger dadelijk.
Ik denk dat dit heel gaaf wordt!

Ik hoor net dat het 2,5 uur reizen is naar Utrecht! Hahahahaha dan moet ik al met de trein van half negen. Maar dat heb ik er wel voor over hoor. Ga ik 's middags wel weer op tijd terug.
Vooral als ik dan al zwanger ben (samen met Yvonne natuurlijk!!) dan zal ik wel al flink moe zijn na zo'n dag.

Ik moet vandaag tot 12 uur werken, dan lekker naar huis. Lekker keutelen.
Dus misschien kom ik vanmiddag niet meer op de computer. Of nog heel even.

Lieve meiden, ik lees het weer!

Liefs en knuf Gerrie.

Hallo meiden,

Ben ik weer even!! Ik lees eerst even terug!

En mijn zus is er ook geloof ik, dus hey zussie je mag ook wel meeschrijven hoor hier!!
Is erg gezellig!
Hey meiden even korte uitleg, mijn zus heeft mij aan mijn schrijven herkent hier op het forum. Zij is voor het 2e kindje bezig nu. Ze heeft een jongetje en die is 5 december twee jaar geworden. Jaja op sinterklaas. Dus onze familie heeft een klein sinterklaasje gekregen. Ik ben s'avonds bij zijn geboorte naar het ziekenhuis gegaan met een megasinterklaassuprise, dat vond ze heel leuk. Ze heeft een zware bevalling gehad, moest halverwege de bevalling naar het ziekenhuis. Twee weken bijna overtijd!

Liefs Yvonne

Hey Yvonne!

Wat leuk dat je zus je herkende, hahahaha.
En wat gezellig dat ze mee komt praten. Nog iemand die voor de tweede gaat, net als ik!
En scheelt dan 1 jaar en 1 maand met mijn zoontje, want mijn zoontje is geboren op 5 januari!
Grappig.

Dus welkom zus van Yvonne!!

En is ze ouder of jonger dan jij?

Hey hoi allemaal

Kruip weer even achter de pc, word ook zo gaar van dat gelig de hele dag..... alhoewel me dat wel beter bevalt dan zitten, dus ben zo weer weg hoor!
Heb zeker Gilmore Girls gekeken hoor! IK vind Chris eigenlijk wel leuk... ben niet zo fan van Luke, die vind ik nogal saai hahah!
Maar het is al bijna afgelopen he, nog maar een paar afleveringen, hoe moet dat nou verder zonder GG, kan toch niet......
Ik hoop zo dat jullie allebei positief nieuws hebben die vrijdag! en een paar dagen later wij ook, al denk ik niet dat het er voor mij inzit deze ronde, had gister geen puf om te klussen joh.... vanavond nog maar even weer proberen, geloof dat mn ei morgen of overmorgen is...
Hey en julli eook een financiele meevaller! Jullie worden ook nog rijk! Heb al een idee voor onze volgende date: babyshoppen in de PC Hooftstraat! hahah

lekker joh dat je al om 12 uur vrij bent, heerlijke korte dag! ik heb nooit halve dagen, maandag tot 6, woensdag tot 9, donderdag tot 5 en vrijdag tot 6, en dan ook nog om en om de zaterdag tot 6!
waar ik hiervoor werkte waren ze ook zaterdag avond open en dan moest je tot 8 ben wel blij dat wij dat niet hebben hoor!
Nou ga proberen een crackertje te eten en even weer liggen, ben zo duizelig en licht in mn hoofd.....

Terug
Bovenaan