SYGE meiden!

AH WAT JAMMER sUUS DAT JE ER NIET HEEN KAN..Vole je je ook niet al iets beter dan gister?

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2007 14:24:02'));

AH WAT JAMMER sUUS DAT JE ER NIET HEEN KAN..Vole je je ook niet al iets beter dan gister?

ik dacht eerst ff dat ik me beter voelde, maar nu voel ik me weer zo raar.... pfff vermoeiend hoor!
mag trouwens ook niet weg he, zit in de ziektewet....

dat kan toch wel,ik doe het altijd gewoon hoor. Als ik ziek ben ga ik vaak maar mijn ouders of naar mijn schoonmoeder want die woont dichterbij.

Hallo meiden!!

Nee Evelien ik heb het nog niet doorgegeven maar zolang ze niks meer doet dan is het goed! Wat vervelend dat er nou net zo iemand hier komt he? Ik dacht eerst grapje zeker? Wat een rare humor? Moest echt even omschakelen!

Hey Suus wat jammer zeg dat je niet heen kunt! Wat goed dat ze is geslaagd hoor!
Ja en dat sporten! Ik heb vanaf mijn 9e op voetbal gezeten, toen ik een jaar of 16/17 was kwam mijn zus ook bij mij in het elftal voetballen. Nou en wij liepen elkaar steeds voor de voeten, toen hebben ze ons uit elkaar gezet. Ik voorstopper en zij rechtsmidden zodat we elkaar niet steeds tegen kwamen, want het ging steeds mis! Haha was echt wel lollig! Toen hadden we een wedstrijd tegen een ploeg met allemaal asowijven! Die schelden en schopten op ons! Toen ging het mis, iemand van de tegenpartij ging boven op iemand van ons team zitten en wou haar slaan. Die meid van ons team was er door en schreeuwde 'toe sla dan, toe sla dan!'   Iedereen stond stokstijf stil, behalve Cindy en ik! Wij renden er naar toe en kwamen tegelijk aan en ramden dat wijf er af! Haha, we hebben er achteraf nog vaak zo'n lol om gehad! Iedereen van ons team trouwens! En toen was de wedstrijf gestaakt geloof ik!

Wat een grappig verhaal zeg van dat voetbal!

Ja inderdaad, ik dacht ook die maakt een grapje maar het was erg serieus. Ze laat ons nu gelukkig met rust dus laat maar gaan.

Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond, meiden?

hahah pittig weiffie yvonne! zou ik ook gedaan hebben inderdaad!
ik ga er maar weer eens bij liggen, heb mn soepje bijna op, smaakt me wel in ieder geval, mn zusje komt zo misschien nog even langs die was op tijd vrij en haar baas wil graag dat ik bij hun kom werken want daar gaat iemand weg! maar ga t niet doen, is me te ver, is in ommen, kennen jullie dat en ik heb nu net mn vaste contract en dat krijg ik daar vast niet, maar is wel even gezellig als ze komt....

en vanavond moet en zal ik klussen! zal ik m gelijk maar verleiden als ie er weer is, voel mn ei nu nog misschiet niet meer als we gaan slapen... pffff wat stom he/!

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Ik weet het nog niet, maar vast lekker op de bank film kijken of een boek lezen!
Ik baal wel mijn wasmachine is stuk, dus nou heb ik een berg wasgoed! Ik mag bij mijn moeder wassen nu, omdat ik het nogal zonde vind om in dit huis al een nieuwe te kopen. Ik wou eigenlijk die nieuwe stoomwasmachine van LG, want dat bespaart energiekosten en heeel belangrijk je hoeft niet meer te strijken!!!
En het liefst had ik die in ons nieuwe huisje willen hebben, maar ja mischien dat deze nog klaar kan voor een jaartje ongeveer. We zullen zien.

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2007 14:57:51'));

Ik weet het nog niet, maar vast lekker op de bank film kijken of een boek lezen!
Ik baal wel mijn wasmachine is stuk, dus nou heb ik een berg wasgoed! Ik mag bij mijn moeder wassen nu, omdat ik het nogal zonde vind om in dit huis al een nieuwe te kopen. Ik wou eigenlijk die nieuwe stoomwasmachine van LG, want dat bespaart energiekosten en heeel belangrijk je hoeft niet meer te strijken!!!
En het liefst had ik die in ons nieuwe huisje willen hebben, maar ja mischien dat deze nog klaar kan voor een jaartje ongeveer. We zullen zien.

ow wat balen zeg de wasmachine stuk!
die van lg klinkt ideaal, nooit meer strijken, maar zal dat echt zo zijn? ik heb ook echt een mega hekel aan strijken joh, kan het ook gewoon niet joh!

Terug
Bovenaan