Hallo meiden!!
Nee Evelien ik heb het nog niet doorgegeven maar zolang ze niks meer doet dan is het goed! Wat vervelend dat er nou net zo iemand hier komt he? Ik dacht eerst grapje zeker? Wat een rare humor? Moest echt even omschakelen!
Hey Suus wat jammer zeg dat je niet heen kunt! Wat goed dat ze is geslaagd hoor!
Ja en dat sporten! Ik heb vanaf mijn 9e op voetbal gezeten, toen ik een jaar of 16/17 was kwam mijn zus ook bij mij in het elftal voetballen. Nou en wij liepen elkaar steeds voor de voeten, toen hebben ze ons uit elkaar gezet. Ik voorstopper en zij rechtsmidden zodat we elkaar niet steeds tegen kwamen, want het ging steeds mis! Haha was echt wel lollig! Toen hadden we een wedstrijd tegen een ploeg met allemaal asowijven! Die schelden en schopten op ons! Toen ging het mis, iemand van de tegenpartij ging boven op iemand van ons team zitten en wou haar slaan. Die meid van ons team was er door en schreeuwde 'toe sla dan, toe sla dan!' Iedereen stond stokstijf stil, behalve Cindy en ik! Wij renden er naar toe en kwamen tegelijk aan en ramden dat wijf er af! Haha, we hebben er achteraf nog vaak zo'n lol om gehad! Iedereen van ons team trouwens! En toen was de wedstrijf gestaakt geloof ik!