SYGE meiden!

Hey Suus,

Goed dat je weer wat opknapt zeg! Ja ga Marco maar eens verleiden, want als je ei er nu is is het alleen maar goed dat jullie gisteren niet geklust hebben, zodat je nu meer kans hebt! Ja pittig wijffie he? Haha nee dat is mijn reactie direct er boven op als er iets ten onrechte gebeurt.

vervelend zeg dat je wasmachine stuk is.

Gezellig, Suus dat je zusje langs komt. Ik heb wel eens van Ommen gehoord ja maar ik heb ook een tijdje stage gelopen bij het Kuierpadtien, ook vlakbij Emmen. Ik ga nu echt even aan het werk hoor. Vanavond moet ik ook zeker klussen, zeker als het mijn ei was die ik vanmorgen voelde..

Fijne avond en tot vanavond of morgen.

Liefs Evelien

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2007 15:01:08'));

Hey Suus,

Goed dat je weer wat opknapt zeg! Ja ga Marco maar eens verleiden, want als je ei er nu is is het alleen maar goed dat jullie gisteren niet geklust hebben, zodat je nu meer kans hebt! Ja pittig wijffie he? Haha nee dat is mijn reactie direct er boven op als er iets ten onrechte gebeurt.

ik heb ook een keer gehad dat een vriendin van mij lastig gevallen werd door laat ik het netjes zeggen, asociale meiden, toen heb ik er wat van gezegd, maar ja die meiden waren met meer, dus toen heb ik en die vriendin een paar klappen gehad... sindsdien ben ik wel wat voorzichtiger geworden tegen wie en met hoeveel!
nou ik ga zo weer even liggen, kan echt niet lang op joh... raar hoor, heb ik nog nooit gehad!
als ik lig denk ik van het gaat weer, maar als ik dan weerop ben pffff dan weer niet!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2007 15:01:53'));

vervelend zeg dat je wasmachine stuk is.

Gezellig, Suus dat je zusje langs komt. Ik heb wel eens van Ommen gehoord ja maar ik heb ook een tijdje stage gelopen bij het Kuierpadtien, ook vlakbij Emmen. Ik ga nu echt even aan het werk hoor. Vanavond moet ik ook zeker klussen, zeker als het mijn ei was die ik vanmorgen voelde..

Fijne avond en tot vanavond of morgen.

Liefs Evelien

hey het kuierpadtien dat ken ik wel! daar ben ik vroeger wel eens op vakantie geweest, en marco zn zus vorig jaar en dit jaar!
is ook een kunstskibaan waar ik nog steeds eens wil skieeen!
wat een eind weg voor jou of niet?

We zullen het zien, ik neem sowiezo die LG en mischien pas volgend jaar, maar lijkt me ideaal omdat ik ook niet graag strijk op mijn vrije weekend of s 'avonds. Dat is dan zo veel als je altijd maar werkt en ook vaak op zaterdag nog. Ik had nu net een beetje de boel voor elkaar. Ik waste elke avond  in de week een beetje, zodat wat ik uit de droger haalde ook meteen strijkte. Dus dan verdeelde ik dat over de avonden steeds een beetje. Dat ging wel goed en dan hoefde ik op zondag niks te doen als ik vrij was. Maar ja, nu ging dat ding stuk, hij maakte al steeds meer lawaai en nu heeft ie een vastloper. Alle lampjes flikkeren en hij staat vast op spoelstop! En maakt een hoop lawaai!

Ja ik ken ommen ook wel. Werkt zij in een supermarkt daar? Ik had het ook niet gedaan is nog wel een eindje weg he? Mijn zus en ik zijn ook best wel dik met elkaar, maar als we met elkaar zouden werken weet ik niet of dat goed gaat? He zus, net als met voetbal denk ik? Haha!

Ik heb wel eens van kuierpadtien gehoord, maar ben er nog nooit geweest. Ja, ik ga zo ook even verder met werk! Moet toch nog gebeuren even hier!

nou ze belde me net, en haar baas was wel erg serieus haha! als ik nou gelijk een vast contract zou krijgen.... maar ja dat zal wel niet! ik kan wel met mn zusje samen werken, we hebben al eerder samen gewerkt! het lijkt me ook super leuk, die functie enzo maar ja die zekerheid is ook wel erg belangrijk he nu!

Terug
Bovenaan