SYGE meiden!

Meiden ik heb al twee dagen rozige afscheiding, net of er een beetje bloed doorzit! En vandaag een stipje bloed!!!! Is dit innesteling? Wat denken jullie hiervan?

het zou maar zo kunnen hoor! moet je even op predictor.nl kijken daar kun je bij biologische klok zien wanneer je innesteling zou zijn!
ik hoop het zo voor je meis!
ik hou er mee op voor vandaag, misschien dat ik vanavond nog even weer kom kijken en anders morgen, ga morgen nog niet weer aan t werk....

Hoi Meiden,

Hier ben ik weer. Ik heb net even een pizzatje gegeten en ga straks op kraamvisite. Ik heb 2 kadootjes gekocht: een soort bijtring met vanalles en nog wat eraan en een stoffen boekje, erg leuk. Nadat ik mijn auto geparkeerd had werd ik trouwens nog aangereden! Heb me gelukkig niet zo erg bezeerd, op een schaafwondje op mijn arm na. Ik was me echt kapot geschrokken! Die man keek gewoon niet naar achter bij het achteruit rijden, belachelijk..Maar goed..Ik ga nog even wat mensen bellen en dan gaan we rond 19.45 uur. Ik ben erg benieuwd naar de baby. Ik laat jullie morgen weten hoe het geweest is. Fijne avond en tot morgen!

Liefs evelien

Hayy Meiden,

Ik ben weer terug van weggeweest en khad weer een hoop bij te lezen. Jullie gaan ook in sneltrein tempo he?!

Haay GKJ,
Leuk he als je met iemand kunt praten over zwangerschappen e.d. als diegene al 5 maanden zwanger is. Alleen lijkt het me inderdaad wel ontzettend moeilijk om het dan voor je te houden.Ik ken mezelf, k zou gelijk tegen iedereen gaan vertellen dat we ook bezig zijn. Dus wat dat betreft is dit forum echt ideaal, je kunt tegen iedereen vertellen wanneer je voor je (eerste) kindje gaat, terwijl niemand erachter komt van naaste familie.

Waar kom je eigenlijk vandaag? Ik las dat je 2,5uur met de trein moet om in Utrecht te komen?Ikzelf kom uit Vlissingen en voor mij is het ook 2,5 uur met de trein. Kom regelmatig in Utrecht, int UMC.

Haaaay Yvonne,
Wat een toeval zeg, dat je zus je had herkend hier opt forum. Die kinderwagen met sportvelgen haha, waar verkopen ze die?! Vind het wel gaaf!

Wat leuk joh, dat je voor je neefje toen die geboren was een megasinterklaassuprise had gemaakt. Wel origineel joh!

En hoe ist inmiddels met het rozige slijm? Ik heb ook echt geen idee of het een innesteling zou kunnen zijn! Heb je al een testje gedaan? Wanneer heb je je NOD dan?

Haay Suusle,
Gelukkig voel je je al ietsiepietsie beter als van de week! Gewoon een beetje uitzieken, zal je goed doen! Wel jammer dat je nog niet echt de kans hebt gehad om lekker ontspannen te kunnen klussen, maar kan me er wel wat bij voorstellen als je je niet helemaal optimaal voelt, dat het dan toch niet zo lekker is en dat het veel moeite kost om de zin op te wekken!

Wat betreft de centjes, wij hebben ook super lage woonlasten, we zitten voor nog geen 350,= per maand. Ik ga vanaf volgende maand ook fulltime werken(als het goed is) en vanaf dan kunnen we lekker sparen. Gelukkig kan ik nu ook wel wat bijklussen, maar het zou lekkerder zijn als je gewoon beide fulltime werkt en geld verdient.
Je hebt inderdaad helemaal gelijk. Je kunt beter eerst met je geld investeren en daarna verdien je het dubbel terug!

Zo meiden die Yasmin25 die was weleens een beetje kinderachtig bezig zeg.. Sloeg echt nergens op!
Zulk soort mensen zoeken volgensmij op die manier alleen maar aandacht en zijn ze echt jaloers dat dit zo'n leuk clubje is!

Gaan jullie nog leuke dingen doen vanavond?

Nou meiden, ik spreek jullie weer!
Liefs, Maaike

Goedemorgen meiden!

Lekker geslapen? Ik heb heerlijk geslapen alleen gister niet geklust, Richard had geen zin...echt balen want voor mijn gevoel had ik gister ijn ei gevoeld..Nou ja helaas misschien vanavond weer. Jullie nog iets leuks gedaan gister?

Liefs Evelien

p.s. ik moet weer werken tot 17.00 uur.

Jeetje Evelien, je bent vast erg geschrokken van die aanrijding, heeft die man wel even zn excuses aangeboden?
Hoe was de kraamvisite? Mooi kindje? En vond ze de cadeaus leuk?
Ik heb gister geloof ik ook mn ei gevoeld en had echt geen zin om te klussen, dus vrees dat wij doorgaan naar ronde 3....
ik voel me wel ietsje beter, ben alleen nog steeds zo duizelig en draaierig.... kan alleen maar liggen, maar misschien komt dat ook wel omdat ik haast niets gegeten heb de afgelopen dagen, daar heb ik helemaal geen zin in...

nou meiden, misschien is er nog een beetje hoop voor me deze ronde, heb nog steeds een beetje die ongi gevoel wat ik gister ook al had, vorige ronde had ik dit ook 2 dagen.. dus wie weet moet mn eitje nog springen zeg maar! misschien dat ik me er vanavond wel toe kan zetten... help t me hopen!!!!
hoe is het deze morgen met jullie allemaal? allemaal druk aan het werk?
gerrie en yvonne jullie nog een klein weekje wachten toch?

Ja die man bood wel zijn excuses aan. Ik het begin dacht ik ach, er reed een auto tegen me aan maar later was ik toch eigenlijk wel geschrokken. Ik dacht, ik had er wel onder kunnen liggen. De baby was wel lief, ze lag in bed half te slapen dus we konden haar helaas niet vast houden. Nou ja, volgende keer beter..Ze vonden de kadootjes wel leuk gelukkig. Jammer Suus dat je ook niet hebt geklust. Ik probeer het vanavond gewoon weer hoor..Fijne dag allemaal!

Terug
Bovenaan