SYGE meiden!

Goedemorgen lieve gekke meiden!

SUUS!!! Je hebt me aangestoken!! Ik ben ziek geworden!!
Ik ben vandaag thuis en ben met mijn zoontje naar de zolder gegaan zodat ik een beetje kon computeren........Ik ben niet heel erg ziek, maar ook niet echt lekker.
Hoop voor je dat je nog wel kunt klussen hoor.
Je moet!! Want je moet samen met Evelien testen en wie weet zijn we dan wel allemaal tegelijk zwanger. Dat zou echt helemaal super zijn.

En ja Yvonne en ik moeten nog een weekje wachten en dan kunnen we testen.
Ik ben zo benieuwd. Ik hoop zóó dat het raak was. Ik zou echt teleurgesteld zijn als ik niet zwanger ben.

Er was zóveel getypt alweer (stelletje kletskoppen!) dat ik niet meer alles heb bij kunnen lezen hoor. Maar wel van dat rare wijf.
Ach niet druk om maken hoor, ik lees hier wel vaker opeens van die rare verhalen. Gewoon mensen die komen kloten. Niks van aantrekken.
En jij al helemaal niet hoor Evelien!!

Nuo mieden, ik stpo er waer mee!! (oh shit, nu kan ik zeker mijn zoontje niet meer opveoden???)

Tot later!
Knuf Gerrie.

nee gerrie zo te zien ben jij niet in staat om je kind op te voeden hoor!
wat een rare he!

maar jij ook ziekjes??? ik ben nu niet meer zo grieperig maar heb zo'n hoofdpijn en zo duizelig iedere keer.... erg vaag...
haha moet je tegen marco zeggen dat ie moet! dan komt er niets van! ga proberen of t vanavond wil, want voel nog steeds van die ongi krampjes dus wie weet!
en anders maar op naar ronde 3!
ben net trouwens even aant rekenen geweest, als mijn cyclus rond de 28 dagen blijft, dan ben ik ongesteld als we op vakantie zijn, dat wil ik niet!!!!!! blegh, das dan echt wel balen, want ik houd niet zo van tampons eerlijk gezegd...
hebben jullie de pc op zolder trouwens??
wij hebben ook een laptop dus zit lekker aan de eettafel!

Valt het jullie ook al op dat er zoveel meiden zijn die zwanger zijn hier op deze site? Mij viel het wel heel erg op. Wij hebben trouwens ook een computer op zolder. Maar nu zit ik op mijn werk.

Vervelend Gerrie dat je je niet lekker voelt, beterschap!

Ik ga even een broodje eten. Eet smakelijk, voor degene die ook nog moeten eten  en tot vanmiddag

ja echt weer veel zwangeren, maar ook veel meiden die alleen maar hebben meegelezen en dan zelf alleen een bericht plaatsen als ze zwanger zijn....

meiden, zijn jullie allemaal druk aan het werk?? ik begin me hier nu echt dood te vervelen joh thuis! heb al de hele dvd box vrouwenvleugel uit! alle 3 de seizoenen!
er is ook niets leuks op tv... heb t boek van mariel croon ook al uit! wat moet ik gaan doen???!!

Hallo Meiden!

Sorry dat ik niet eerder ben geweest vandaag! Ik heb het heel druk, want ik moet een aantal zaken vandaag afronden. Zo vervelend maar ja, wat moet dat moet!
Ik ben nu erg misselijk! bah niet zo super voel ik mij en erg prikkelbaar! Ik hoop dat het ergens ..... van komt. Maar het kan ook van de drukte zijn hoor!

Hey Suus ik hoop dat het niet te laat is voor je eitje! Misschien dat je eitje er vandaag pas is. Ik zal voor je duimen hoor! En ik ben blij dat je je vandaag weer iets beter voelt!

Hey Gerrie, vervelend dat jij nu ook ziek bent! Zal toch niet via dit forum verspreiden! Haha, ik hoop echt dat we volgende week allebei positief testen! En ja als dat niet gebeurt is dat sowiezo weer een teleurstelling.

Hey Evelien, wat vervelend dat je een aanrijding gehad hebt zeg! Dat is ook altijd zo'n gedoe met papieren enzo.

Hay Maaike ik ben de kluts kwijt ik weet niet meer wat je geschreven hebt, maar ik zal zo even teruglezen oke?

Liefs Yvonne

quote: maaike1987 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2007 19:57:41'));

Hayy Meiden,

Haaaay Yvonne,
Wat een toeval zeg, dat je zus je had herkend hier opt forum. Die kinderwagen met sportvelgen haha, waar verkopen ze die?! Vind het wel gaaf!

Wat leuk joh, dat je voor je neefje toen die geboren was een megasinterklaassuprise had gemaakt. Wel origineel joh!

En hoe ist inmiddels met het rozige slijm? Ik heb ook echt geen idee of het een innesteling zou kunnen zijn! Heb je al een testje gedaan? Wanneer heb je je NOD dan?

Hey Maaike,

Ja dat is toeval he? Van mijn zus, ik wist dat ze bezig was met haar 2e, maar niet dat ze ook op dit forum zat te lezen. En zij had zo iets van dat is haar vast aan haar manier van schrijven enzo!

Ja met de geboorte van Dyon was het echt leuk met die sinterklaassuprise. Het was een sinterklaasje van een meter ongeveer. Van stof en er zat een cadeautje in.

Ja en dat rozige slijm had ik gister en eergister. Ik heb geen idee of dat een goed teken is of niet? We zullen afwachten tot woensdag want dan is mijn NOD en ik ga donderdag testen en Gerrie ook .

Liefs Yvonne

Hey Suus,

Misschien dat je ei er inderdaad nog niet is, want je NOD is de 30e, dus bij een cyclus van 28 dagen is het gemiddelde eisprong datum dan toch 16 juni? Wat spannend zeg dan is het mischien inderdaad nog niet te laat om te klussen!

Ben je er nu nog of ben je even weer gaan liggen?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan