SYGE meiden!

Ja k hoop het stiekum ook wel eigenlijk!

Maar kweet niet precies welke zwangerschapsverschijnselen je echt kunt hebben??

Kan iemand me een beetje kwaaltjes beschrijven??

Liefs, Maaike

dat temperaturen moet ik misschien ook eens gaan doen, als ik het niet vergeet..Je moet het toch elke ochtend voordat je uit je bed komt doen?

Ja ik heb idd ookal zo'n bui.

Normaal gesproken heb k dit nooit. Beetje vaag gevoel in mijn buik, vorige week natuurlijk roze slijm gehad, stemmingswisselingen, met vlagen misselijk..
Maar misschien verbeeld ik het me alleen maar! Ben er iets TEveel mee bezig denk ik!
Wou dat ik kon testen, maar k moet nog meer als een week wachten  grr..

Liefs

Ik temp. altijd s'avonds, het maakt niet uit wanneer je het doet als je het maar op hetzelfde tijdstip ongeveer doet.

Ja, kwaaltjes zijn hetzelfde als bij je ongi. Je kunt er niks van zeggen het kan van beide komen zeg maar. vervelend he?

Ja dat is inderdaad eens vervelend zeg.. Poehh, en nu merk ik ook dat wachten op je NOD zolang duurt.. De dagen vliegen normaal gesproken zo voorbij, nu lijkt het in slomotion te gaan haha!
Maar wat gebeurt er dan als je nual gaat testen?
Geeftie dan aan dat je nog niet zwanger bent, ookal ben je het misschien al wel?

Kheb inderdaad ook last van ongi krampjes, steekjes, zeurderig gevoel in mijn buik en misselijk.. Gisteravond mee naar bed gegaan, en opzich zakt het dan wel, vanochtend weer mee wakker geworden (niet dat ik moet kotsen ofzo) nou toen zakte het ook weer en nu begint het weer een beetje op te spelen!!
En mijn tepels, poehh, die doen is een beetje zeer zeg..

Ja eerst omlaag om dan vervolgens weer te stijgen, er zit ongeveer 0,3 graden verschil in

maar is dan je eisprong als hij laag is? Beetje dom misschien maar ik heb echt geen idee..

Terug
Bovenaan