Symptomen per DPO

Eigenlijk al de hele week krampen ( voelt als menstruatie krampen) maar mijn NOD is morgen, denk ik. Eerste ronde voor ons. Met de pil een cyclus van  28 dagen, vorige maand 31 dagen en deze maand echt van start. En morgen dus mijn eerste NOD, dag 31. 
Meiden die dit herkennen:)
 
[quote quote=10315937]Eigenlijk al de hele week krampen ( voelt als menstruatie krampen) maar mijn NOD is morgen, denk ik. Eerste ronde voor ons. Met de pil een cyclus van 28 dagen, vorige maand 31 dagen en deze maand echt van start. En morgen dus mijn eerste NOD, dag 31. Meiden die dit herkennen:)?[/quote]
Beetje een late reactie maar is het nog op positief nieuws uitgelopen? Ik verwacht woensdag een positieve ovu test 
 
[quote quote=10315430]jaa alles is mogelijk als ik volgendeweek dinsdag nogsteeds me nod niet is dan pas wil ik gaan testen[/quote]
Heb je inmiddels al goed nieuws te vertellen?
 
Girafje nee helaas niet, maar we zitten weer midden in ronde 2, dus we staan er positief in. Vorige maand de ovulatie periode iets te krap genomen ben ik bang ( ik doe alleen een app) . Dus nu nemen we hem iets breder. En voor deze maand zegt die dat mijn ovulatie komende zaterdag is. 
Jij een positieve ovulatie test lees ik, succes komende dagen:). Ga duimen voor je.  
Liefs
 
 
 
Terug
Bovenaan